تاریخ انتشار: 1402/01/04 22:53
کد خبر: 8753

چگونه با همسرمان در مسافرت رفتار کنیم که از سفرمان لذت ببریم ؟!

رفتار با همسر در مسافرت چه اصول و قواعدی دارد؟ ما در این مطلب چندین راهکار برای رفتار با همسر در مسافرت آموزش دادیم که تا مسافرتی به یاد ماندنی و خاطرانگیز داشته باشید. امیدوارم این مطلب مورد پسند شما عزیزان باشد.
چگونه با همسرمان در مسافرت رفتار کنیم که از سفرمان لذت ببریم ؟!

مسافرت کردن همراه همسر، خصوصاً برای اولین بار، می تواند برای شما چالش هایی را به همراه داشته باشد. سپری نمودن 7 روز هفته و روزانه 24 ساعت در کنار هم، بخشی از خلق و خوی طرفین را نمایان می کند که تا به حال طرف مقابل با آن روبه رو نشده است و این هیچ ارتباطی با طول رابطه عاشقانه ندارد.

جا ماندن از پرواز یا گم شدن در مسیر جابجایی توسط وسایل نقلیه عمومی و یا پر شدن هتل بعد از فرایند رزرو هتل، به خودی خود دلهره آور است. این استرس را به رابطه عاشقانه نسبتاً جدید خود تزریق کنید تا ببینید که چقدر شکست خوردن در رابطه می تواند آسان باشد.

در عالَم واقع، مگر اینکه همه چیز دقیقاً مطابق برنامه پیش برود - که البته به ندرت این اتفاق می افتد - وگرنه عبور از این موانع (مشکلات) آسان نخواهد بود. آنچه شما دو نفر می توانید انجام دهید، حل مشکل و داشتن یک برنامه برای مواقعی است که با مشکل مواجه می شوید.

برای اینکه زندگی را برای خودتان کمی آسان نمایید، چند نکته و فوت و فن را برای شما ارائه می دهیم تا با استفاده از آن ها هر دو نفرِ شما از چنین تنش هایی تا حد ممکن دور بوده و بیش از پیش از بودن کنار هم لذت ببرید.

لذت بردن از سفر

حرفهایتان را رُک بگویید

اگر چیزی شما را اذیت می کند، به زبان بیاورید. حتی اگر به سادگی درخواست پیاده رفتن یا تاکسی گرفتن برای رفتن به مکان بعدی باشد؛ با بیان نکردن حرفهایتان و کشمکش ذهنی و فکری خود، به هیچ کسی لطف نمی کنید.

در نظر داشته باشید همسرتان یکی از هتل های تهران را رزرو کرده است اما شما با رزرو این هتل موافق نیستید، در نتیجه قبل از اینکه دیر شود و جریمه شامل حال شما بشود موضوع را با همسرتان در میان بگذارید و با هم فکری هم هتل دیگری را رزرو نمایید تا هر دو راضی و خشنود باشید.

همیشه حل کردن یک مشکل در لحظه آسان تر است تا اینکه بعداً به ناچار روی هم تلنبار شده و یکجا بخواهید همه مسائل را حل کنید. از سوی دیگر گوش دادن را هم فراموش نکنید: این مسافرت، مسافرت شریک زندگی شما نیز هست.

به خاطر داشته باشید که برنامه سفر،‌ فقط و فقط یک راهنماست

مگراینکه بلیط جائی را خریداری کرده یا رویداد برنامه ریزی شده ای داشته باشید،‌ وگرنه خود را برای اجرای دقیق و مو به موی برنامه اصلی،‌ تحت فشار قرار ندهید.

چه قطار شما تأخیر داشته باشد و چه آب و هوا به ناگهان و به صورت غیرمنتظره تغییر کند، این را یاد بگیرید که چگونه برنامه پیش رو را در قالب یک تیم، تنظیم و تعدیل نمایید. برنامه ریزی بیش از اندازه هم می تواند فشار غیرضروری را به مسافرت شما وارد نماید،‌ بنابراین به تغییر در برنامه سفرتان به شکل اساسی نیز فکر کنید و تا رسیدن به انتها صبور باشید.

استراحتی داشته باشید

بدون در نظر گرفتن اینکه چند روز شما و شخص مورد علاقه تان در مسافرت خواهید بود، به خاطر بسپارید که از آهسته قدم برداشتن و با آرامش گذراندن اوقات،‌ خجالت زده نخواهید شد.

این موضوع به کنار، در اصل مگر هدف از مسافرت این نیست که هر دوی شما کمی استراحت کرده و به آرامش برسید؟ در صورتیکه مکان ها برای رفتن و دیدن تعدادشان بیش از اندازه باشد، و اگر یکی از شما دو تا، و نه لزوماً هر دوی شما، احساس خستگی شدید کردید، چیزی بنوشید و استراحت کاملی داشته باشید. تنها با نیم ساعت استراحت،‌ همه چیز می تواند تغییر کند.

رفتار درست با همسر

دنبال مقصر نگردید

زمانی که اختلاف نظر پیش می آید، کلید حل مسئله، یادآوری این است که هر دوی شما عضو یک تیم هستید. فکر کردن در مورد این که حق با چه کسی است، حرف کدامتان اشتباه است،‌ یا اصلاً اینکه از همان اول چگونه وارد مخمصه و مشکل شُدید، نامربوط و وقت تلف کردن است. تمام آنچه مهم است، یافتن راه حل برای مشکل پیش آمده می باشد - که همیشه زمانی می توان مشکل را حل نمود که با یکدیگر هم فکری کرده و انگشت اتهام را به سوی یکدیگر نشانه نروید.

دخالت کردن مداوم در کار یکدیگر را متوقف کنید

زمانیکه یکی از دو نفر در حال یافتن مسیر است، دیگری در بدترین وضع ممکن گرفتار شده و اسم خیابان های مختلف را فریاد می زند، این کار هیچ کمکی به بهبود وضع موجود نمی کند، اگر هم تأثیری داشته باشد، تاثیر آن در بدتر کردن اوضاع است. سعی کنید برای بهبود شرایط، آرامش خود را حفظ کرده، از گوگل مَپ خود استفاده نموده و یا حتی از افراد محلی در مورد مسیرها سوال کنید.

استراحت کردن و تجدید قوا را فراموش نکنید

تفاوت زمانی مبدأ و مقصد و نداشتن استراحت کافی در شب قبل از پرواز، می تواند عمیقاً روی حالات یک فرد تأثیرگذار باشد. اگر شما یا همسفرتان بدخلق و خسته اید، استراحتی کوتاه و چُرتی مختصر می تواند راه چاره باشد. حتی یک چُرت کوتاه هم حقیقتاً همه چیز را دگرگون کرده و آغاز مسافرت را با شور و نشاط همراه می نماید.

راز داشتن یک سفر خوب و رویایی

فراموش نکنید که چرا به مسافرت می رود

همه زوج هایی که می خواهند با هم به مسافرت بروند، الزاماً به مقصد نمی رسند (سفر را نیمه کاره رها می کنند)،‌ بنابراین فرصت بدست آمده را با دست خودتان از بین نبرید. با آسان گرفتن مسائل جزئی و اثبات این موضوع به طرف مقابلتان که چقدر به فکر او هستید، از این بخش ویژه از رابطه عاشقانه خود نهایت لذت را ببرید.

اگر طبق این دستورات پیش بروید مطمئن باشید در طول سفر با همسر خود به هیچ مشکلی برخورد نمی کنید.

چگونه با همسرمان در مسافرت رفتار کنیم که از سفرمان لذت ببریم ؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azmk3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با خیال پردازی جنسی شوهرم چه کنم / رابطه زناشویی موفق
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی