تاریخ انتشار: 1395/11/10 20:22
وقتی سرمربی تیم ملی موافق خصوصیسازی میشود!
کد خبر: 232686

تنها زمین گلف استاندارد کشور را از ما نگیرید

یکی از مهمترین عوامل کارآمدی فدراسیونهای ورزشی به سختافزارهایی برمیگردد که در اختیار دارد. در غیر این صورت نمیتوان امیدوار بود که این فدراسیونها بتوانند برنامههای خود را اجرایی کنند.
تنها زمین گلف استاندارد کشور را از ما نگیرید

به گزارش فرتاک ورزشی، شنیده میشود قرار است تنها زمین استانداردی که در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بوده، از فدراسیون گلف گرفته و پس از مزایده به بخش خصوصی واگذار شود. این زمین که در مجموعه ورزشی انقلاب قرار گرفته 62 هکتار مساحت دارد، در سال 1341 احداث شده و در سال 1372 مساحت این زمین به 44 هکتار تغییر یافته و تنها زمین چمن گلف کشور محسوب میشود.

بدون شک واگذاری این زمین به بخض خصوصی میتواند مشکلات زیادی برای گلفبازان کشورمان به وجود بیاورد، تا جایی که حتی ملیپوشان گلف کشورمان هم نسبت به این مسئله ابراز نگرانی کردند.

اجازه واگذاری را به بخش خصوصی ندهید

آلاله آتین از بانوان ملیپوشان گلف ایران در خصوص واگذاری زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب به بخش خصوصی گفت: این زمین تنها زمین استاندارد ایران و یک سرمایه ملی است و اگر به بخش خصوصی واگذار شود، گلف ایران دچار یک ضایعه بزرگ خواهد شد.

عضو تیم ملی گلف بانوان ایران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان ورزش کشور اجازه ندهند تنها زمین گلف استاندارد را از ما بگیرند. 

گلف ایران نابود خواهد شد

زیبا مردانی، یکی دیگر از ملی پوشان گلف کشورمان با اشاره به این که اگر این زمین به بخش خصوصی واگذار شود، جای دیگری برای تمرین ملیپوشان نیست، در گفتوگو با میزان، اظهار داشت: اگر این زمین واگذار شود باید فاتحه گلف ایران را بخوانیم چون بدون در اختیار داشتن یک زمین استاندارد، گلف ایران نابود خواهد شد.

وقتی سرمربی تیم ملی موافق خصوصیسازی میشود!

با وجود این که ملیپوشان گلف ایران با خصوصی شدن زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب، مخالف هستند اما مسئول کمیته آموزش فدراسیون گلف نظر متفاوتی دارد و متعقد است که خصوصی شدن این زمین به سود گلف ایران خواهد بود. مشخص نیست

چرا حسن کریمیان با واگذاری این زمین به بخش خصوصی موافق است هر چند در این میان شائبههایی شنیده میشود و میتوان این برداشت را داشت که شاید دست گذاشتن بخش خصوصی روی زمین گلف ورزشگاه انقلاب به آکادمی گلف کریمیان که در این ورزشگاه قرار گرفته، ربط داشته باشد.او که زمانی از کدی های گلف بوده اما به دلیل تصمیمات غلط مسولان وقت ورزش به مسولیت زمین گلف انقلاب رسیده است.ضمن اینکه نگار صیادی مربی سابق تیم ملی همسر کریمیان است. نگار صیادی در طول تصدی ژست مربیگری تیم ملی بدترین نتایج گلف بانوانان ایران را بدست آورده است.

گلفبازان ایران در انتظار تجدید نظر در واگذاری زمین گلف انقلاب به بخش خصوص تعدادی دیگر از گلفبازان کشورمان در گفتوگو با خبرنگار مان، از مسئولان ورزش کشور خواستند اجازه ندهند تنها زمین استاندارد گلف به بخش خصوصی واگذار شود. باید دید در نهایت این زمین به بخش خصوصی واگذار خواهد شد یا خیر. شاید تصمیمگیری در این زمینه بتواند آینده گلف ایران را رقم بزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzemx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران سردار اثبات شده هستن نیازی به برچسب زدن نیست