تاریخ انتشار: 1397/02/21 11:01
کد خبر: 148405

صحبت های عجیب صلاح در خصوص منتقدانش: موفقیت خود را مدیون شما هستم

ستاره مصری لیورپول می‌گوید انگیزه پاسخ دادن به منتقدانش او را به جایگاهی رساند که تمام جوایز انفرادی این فصل لیگ برتر انگلیس را درو کند.
صحبت های عجیب صلاح در خصوص منتقدانش: موفقیت خود را مدیون شما هستم

محمد صلاح بعد از کسب عنوان بهترین بازیکن فصل 18-2017 لیگ برتر انگلیس از اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس (PFA)، شب گذشته (پنجشنبه) جایزه بازیکن سال فوتبال‌نویسان انگیس را هم از آن خود کرد.

صلاح این جایزه را بعد از پروازی دو ساعته از لیورپول به لندن و درست پس از شرکت در جشن پایان فصل باشگاه لیورپول که در آنجا هم دو جایزه فردی گرفت، از آن خود گرفت.

او که با ثبت 43 گل در تمامی رقابت‌ها، در آستانه کسب عنوان آقای گل این فصل لیگ برتر انگلیس هم قرار دارد، بعد از دریافت جایزه‌اش گفت فصل درخشانش را مدیون آنهایی است که در زمان حضور این بازیکن در چلسی عملکردش را زیر سؤال می‌بردند و می‌گفتند او به درد بازی در لیگ برتر نمی‌خورد.

صلاح اعتراف کرد که یکی از دلایل اوج‌گیری او در اولین فصل پیوستنش به لیورپول پس از ترک رم، اثبات این موضوع به مسئولان باشگاه چلسی بوده که با فروش این بازیکن 25 ساله در تابستان سال 2016 مرتکب اشتباه بزرگ شده‌اند.

بازیکن سابق فیورنتینا بعد از گرفتن جایزه‌اش از فوتبال‌نویسان جزیره، گفت: من همیشه از رسیدن به یک دستاور خوشحال می‌شوم. سخت کار کرده‌ام تا به این جا رسیده‌ام و فقط می‌خواهم به تیمم کمک کنم. خوشحالم که این جایزه را گرفته‌ام و این باعث افتخار من است. من 4 سال پیش هم در لیگ برتر بازی می‌کردم و مردم می‌گفنتد که به درد بازی در این لیگ نمی‌خورم. شنیدن آن جملات برایم خیلی سخت بود و ذهن مرا درگیر کرد. زمانی که چلسی را ترک کردم، به من گفتند که به درد بازی در این تیم نمی‌خورم. همان موضوع باعث شد که من سراپا انگیزه شوم تا به آنها ثابت کنم در مورد من اشتباه می‌کنند، البته همه چنین طرز تفکری داشتند نه فقط چلسی.

صلاح ادامه داد: یورگن در حق من لطف زیادی داشته است. از اولین روزی که من به لیورپول پیوستم او دوست من بود و به شیوه‌ای دوستانه با من صحبت و کمک کرد که پیشرفت کنم. بازیکنان لیورپول توانایی‌هایی باورنکردنی دارند. آنها سعی می‌کنند که توپ را به من برسانند تا گل بزنم. افتخار می‌کنم که عضو این تیم هستم و برای آن بازی می‌کنم. الان هم منتظر بازی یکشنبه هستیم تا رکورد گلزنی در یک فصل لیگ برتر را بشکنم.

برترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس درباره شانس تیمش برای غلبه بر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا هم تأکید کرد: همه انتظار قهرمانی رئال را دارند اما ما تیمی هستیم که سیتی و رم را شکست داده است و برای فینال هم بسیار هیجان دارد. کم سن‌و‌سال‌تر که بودم، بازی در فینال لیگ قهرمانان برایم رؤیا بود. من می‌خواستم یک فوتبالیست حرفه‌ای باشم و هر سال رؤیا‌هایم بزرگ و بزرگ‌تر می‌شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8kzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صلاح بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا شد