تاریخ انتشار: 1397/03/31 01:21
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 142734

اخراج مهاجم تیم ملی از اردو در عرض 2 ساعت!

سرمربی تیم ملی کرواسی معتقد است که مسی بهترین بازیکن جهان است.
اخراج مهاجم تیم ملی از اردو در عرض 2 ساعت!

دو تیم کرواسی و آرژانتین درحالی به مصاف هم خواهند رفت که کرواسی در اولین گام موفق شد 2-1 نیجریه را شکست دهد و در مقابل آرژانتین نیز با خراب کردن پنالتی مسی مقابل ایسلند، به تساوی بدون گل مقابل این تیم رضایت داد. صدرنشین این گروه کرواسی است.

درحالی که در کشور آرژانتین و رسانه‌های جهان علیه مسی انتقادهای فراوانی می‌شود، دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی معتقد است که مسی بهترین بازیکن جهان است.

دالیچ در کنفرانس قبل از مسابقه با آرژانتین گفت: مسی بهترین بازیکن جهان و هیچ بازیکنی نمی‌تواند او را مهار کند. باید با کار گروهی مسی را متوقف کنیم و آرژانتین فقط مسی نیست و نباید از سایر بازیکنان زهردار این تیم قافل شویم. با یکی از بهترین تیم‌های جام بازی می‌کنیم و احترام زیادی برایشان قائل هستیم.

وی افزود: این ساده‌ترین بازی کرواسی در جام جهانی است. فشاری ما را تهدید نمی‌کند و این آرژانتین است که از نظر روحی و روانی تحت فشار است. تیم ما دست و پا بسته نیست و به بازیکنانم گفتم از لحظه لحظه بازی لذت ببرید.

سرمربی کرواسی درخصوص اخراج نیکولا کالینیچ از اردوی این تیم نیز گفت: این حادثه بسیار ناگوار بود و از کالینیچ می‌خواهم تا حامی تیم ملی باشد. بابت این اتفاق بسیار متاسف هستم. زندگی ادامه دارد و این تصمیم را در 2 یا 3 ساعت گرفتم.

ترجمه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlw9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مادر مسی همه چیز را فاش کرد؛حقایقی عجیب از فرزندش!