تاریخ انتشار: 1402/09/01 08:50
کد خبر: 1261654

توضیح مسی درباره اتفاقات جنجالی بازی برزیل و آرژانتین

فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره اتفاقات رخ داده در بازی این تیم با برزیل در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ توضیحاتی داد.
توضیح مسی درباره اتفاقات جنجالی بازی برزیل و آرژانتین

به گزارش فرتاک ورزشی؛ لیونل مسی در پی برتری یک بر صفر بامداد امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل برزیل در مرحله انتخابی جام جهانی 2026، درباره بیرون رفتن‌ آرژانتینی‌ها از زمین در واکنش به یورش پلیس برزیل به هواداران آلبی‌سلسته روی سکوهای ورزشگاه ماراکانا پیش از آغاز بازی، گفت: ما دیدیم که چگونه هواداران را روی سکوها می‌زنند و این سناریو قبلاً در فینال لیبرتادورس اتفاق افتاده بود. آنها بیشتر روی این موضوع متمرکز بودند تا روی بازی! ما به رختکن رفتیم، چون این بهترین راه برای آرام کردن همه چیز بود. ممکن بود یک تراژدی اتفاق بیفتد. این گروه همچنان به کسب دستاوردهای تاریخی ادامه می‌دهد و ما بعد از شکست مقابل اروگوئه به این پیروزی نیاز داشتیم.  

برنده هشت توپ طلا همچنین پس از این بازی پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» منتشر کرد و نوشت: «امشب ما تاریخ‌ساز شدیم اما مهم است که بگوییم که بار دیگر سرکوب آرژانتینی‌ها توسط برزیلی‌ها مشخص خواهد شد. چنین چیزی قابل‌قبول نیست. این دیوانگی است و باید فوراً متوقف شود». 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbo5pd

آخرین اخبار