تاریخ انتشار: 1402/11/27 11:56
کد خبر: 1267519

مصدومیت لیونل مسی بالاخره تمام شد

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، تایید کرد که مصدومیت لیونل مسی به‌صورت کامل برطرف شده و او آماده شروع فصل جدید رقابت‎‌های لیگ حرفه‌ای آمریکا است.
مصدومیت لیونل مسی بالاخره تمام شد

تاتا مارتینو خیال هواداران اینترمیامی و لیونل مسی را راحت کرد و تایید می‌کند که مصدومیت این ستاره آرژانتینی به‌صورت کامل برطرف شده است.

برنده 8 توپ طلا در طول تور پیش فصل که اینترمیامی در السالوادور، عربستان سعودی، هنگ‌کنگ و ژاپن حضور داشت به‌صورت کامل آماده نبود و با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد.

حتی غیبت او در بازی مقابل تیم منتخب هنگ‌کنگ موجب خشم طرفداران و مقامات سیاسی این کشور شد اما ستاره آرژانتینی به‌صورت کامل شرایط بازی کردن نداشت.

1991536

با این حال، مسی در آخرین بازی تور پیش فصل میامی که مقابل نیولز اولد بویز برگزار می‌شد یک ساعت بازی کرد و به نظر می‎‌رسد که مشکل او برطرف شده است.

تاتا مارتینو درباره وضعیت این بازیکن به خبرنگاران گفت: "برنامه ما این بود که لئو 45 تا 60 دقیقه بازی کند. او تقریبا 60 بازی کرد و احساس خوبی داشت. با نحوه بازی و دویدن او، به نظر می‌رسید که کاملا بهبود یافته است. اینطور برنامه‌ریزی می‎‌کنیم که او برای بازی روز 21 فوریه رئال سالت لیک آماده باشد."

با وجود برطرف شدن مصدومیت مسی، لوئیز سوارز دیگر بازیکن این تیم است که در مسابقات پیش فصل بازی نمی‌کرد. مارتینو درباره این مهاجم اروگوئه‌ای گفت: "او از نظر فیزیکی خوب به نظر می‌رسد، دلیل بازی نکردن او عدم هماهنگی با تیم است. مسی، سرخیو بوسکتس و جورد آلبا او را می‌شناسند اما بقیه اعضای تیم با او هماهنگ نشده‌اند؛ به ویژه بازیکنان خط حمله مانند یولیان گرسل و دیگو گومز. آنها به زمان بیشتری برای هماهنگی با هم نیاز دارند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzpw9j

آخرین اخبار