تاریخ انتشار: 1403/01/08 11:07
کد خبر: 1271853

مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم

برنده هشت توپ طلا می‌گوید در سطح ورزش به همه چیز رسیده است و دیگر رؤیای خاصی ندارد.
مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم

به گزارش فرتاک ورزشی

لیونل مسی که در دوران حرفه‌ای پربارش به عناوین تیمی و انفرادی زیادی از جمله قهرمانی در جام جهانی، کوپا آمه‌ریکا و لیگ قهرمانان اروپا گرفته تا توپ طلا و جایزه THE BEST فیفا دست یافته است، در گفت‌وگو با برنامه «بیگ تایم» از شبکه تلویزیونی «ام‌بی‌سی» عربستان، در پاسخ به این پرسش که «رؤیایت برای آینده چیست؟»، گفت: من دیگر رؤیای خاصی در سطح ورزش ندارم. من خوش‌شانس بوده‌ام که در دوران حرفه‌ای‌ام به همه چیز رسیده‌ام.

وی در پاسخ به این پرسش که «ورزش مورد علاقه‌ات بعد از فوتبال چیست؟»، اظهار داشت: تنیس، پدل، بسکتبال و فوتبال آمریکایی. من چیزهای زیادی از فوتبال آمریکایی یاد گرفته‌ام و حالا درک بهتری از آن دارم و از دیدن بازی‌های فوتبال آمریکایی لذت می‌برم.

فوق‌ستاره آرژانتینی اینترمیامی درباره دوران کودکی‌اش هم خاطر نشان کرد: من دوران کودکی زیبایی داشتم، حتی زمانی که با دوستانم در روساریو بودم. این دوران خوب تا زمانی که مجبور به ترک اسپانیا شوم که بسیار سخت بود، ادامه داشت اما حقیقت این است که بارسلونا همیشه با من خوب رفتار ‌کرد.

برنده هشت توپ طلا درباره جدایی‌اش از بارسلونا در سال 2021 هم گفت: فکر می‌کردم در بارسلونا می‌مانم. من برای ساخت مجدد زندگی‌ام و جابه‌جایی خانواده‌ام از یک مکان به مکانی دیگر آماده نبودم.

مسی 36 ساله در مواجهه با این پرسش که «مهمترین لحظه در جام جهانی 2022 قطر برای تو کدام لحظه بوده است؟»، اظهار داشت: لحظه‌ای که بازی فینال را بردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adq6ye

آخرین اخبار