تاریخ انتشار: 1402/08/09 21:29
کد خبر: 1260202

پیام احساسی همسر مسی: لیاقت همه چیز را داری!

آنتونلا روکوتزو پستی احساسی برای همسرش لیونل مسی برای بردن توپ طلای 2023 منتشر کرد.
پیام احساسی همسر مسی: لیاقت همه چیز را داری!

به گزارش فرتاک ورزشی؛ مسی دیروز در حضور همسر و فرزندانش موفق شد توپ طلای هشتم خود را برای هدایت تیم ملی آرژانتین در رسیدن به قهرمانی جام جهانی 2022، بدست آورد و خود را در تاریخ فوتبال به جایگاهی دست نیافتنی برساند. همسر این ستاره آرژانتینی روز سه شنبه عکسی را در اینستاگرام خود با پیامی احساسی برای او منتشر کرد.

آنتونلا در اینستاگرام خود نوشت: "تبریک می‌گویم عشق. به تاریخ سازی ادامه دادی، تو لیاقت همه چیز و بیشتر را داری! ما به تو افتخار می‌کنیم. دوستت داریم."

مسی در سخنرانی بعد از دریافت توپ طلا تشکر ویژه ای از همسرش برای اینکه در روزهای سخت کنارش بوده است، داشت و گفت که روزهای تلخ بعد از ناکامی های قبلی با تیم ملی آرژانتین را به کمک همسرش سپری کرده است.

22

مراسم اهدای جوایز دیشب برای دیگر آرژانتینی‌ها هم خوشایند بود. امیلیانو مارتینز برنده جایزه یاشین به عنوان بهترین دروازه‌بان سال شد، جولیان آلوارز به عنوان هفتمین بازیکن برجسته فوتبال جهان در رده بندی قرار گرفت و لائوتارو مارتینز هم در بین 20 بازیکن برتر جهان قرار گرفت. همه این بازیکنان هم‌تیمی‌های مسی در جام جهانی بودند و شب گذشته و در جریان مراسم هم به صورت خاص کنار او قرار گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77j7o6

آخرین اخبار