تاریخ انتشار: 1397/08/06 10:05
کد خبر: 124343

کوواچ:بعد از اینکه گل تساوی را خوردیم نگران نشدم

بایرن مونیخ در خانه‌ی ماینتز سومین پیروزی پیاپی خود را بدست آورد تا سرانجام منتقدین خود را ساکت کرده و نشان دهد بحران اخیر را پشت سر گذاشته است.
کوواچ:بعد از اینکه گل تساوی را خوردیم نگران نشدم

با اینکه بازی بایرن مونیخ و ماینتز که در ورزشگاه خانگی مانینتز برگزار می‌شد از نظر کیفیت فنی، سطح بالایی نداشت ولی سه امتیاز این بازی که نصیب مونیخی‌ها شد برای آنها بسیار باارزش بود. بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، قیافه‌های شاد بازیکنان بایرن و حرکاتی که نشان از شادی بسیار زیاد آنها می‌داد، بیانگر اهمیتی بود که کسب سه امتیاز این بازی برای آنها داشت.

کوواچ سرمربی بایرن مونیخ بعد از پایان بازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" این پیروزی با اینکه شیرین بود ولی آنطور که انتظار داشتیم با بازی فوق‌العاده‌ی ما بدست نیامد. ولی من خوشحالم چون می‌دانم که این سه پیروزی پیاپی اعتماد به نفس لازم را به ما خواهد داد".

کوواچ در ادامه‌ گفت:" من بعد از اینکه گل تساوی را خوردیم نگران نشدم ولی البته ناراحت و عصبانی بودم چون ما در آن دقایق مسائلی که بین دو نیمه راجع به آنها صحبت کرده بودم را در میدان پیاده نمی‌کردیم. در جریان یک سانتر حریف بازیکنان ما خواب بودند و همین باعث شد به دردسر بیفتیم. ولی از اینکه تیمم بعد از آن توانست موقعیت‌های گلزنی خلق کند و در نهایت گل پیروزی‌بخش را به ثمر برساند خوشحالم".

کوواچ در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود با خبرنگاران گفت:" درست است که ما در این بازی آنطور که باید و شاید عالی بازی نکردیم ولی بعد از شرایطی که برایمان پیش آمده بود و فشارهایی که به خاطر آن چهار بازی تحمل می‌کردیم، حالا دیگر می‌توانم بگویم که همه چیز به حالت عادی برگشته".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgbrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بایرن مونیخ در خانه حریف به پیروزی دست یافت