تاریخ انتشار: 1397/09/01 10:43
کد خبر: 120813

بواتنگ:در فوتبال هیچکس نمی‌تواند چیزی را به طور قطعی رد کند

ژروم بواتنگ ستاره‌ی تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ با روزنامه‌ی آلمانی بیلد درباره‌ی تیم ملی آلمان، باشگاه بایرن مونیخ و مسائل مختلف گفتگو کرد.
بواتنگ:در فوتبال هیچکس نمی‌تواند چیزی را به طور قطعی رد کند

بواتنگ بعد از تساوی 2-2 تیم ملی آلمان با هلند و سقوط مانشافت به دسته‌ی پایین‌تر لیگ ملتهای یوفا در گفتگو با بیلد ابتدا با سوال این روزنامه درباره‌ی درخش فوق‌العاده‌ی دورتموند و ناکامی بایرن مونیخ در فصل جاری بوندس‌لیگا مواجه شد ولی با تکذیب نگرانی بازیکنان بایرن گفت سلطان بوندس‌لیگا همچنان بایرن مونیخ است و پیشتازی موقتی دورتموند به معنای پایین کشیده شدن بایرن از تخت پادشاهی فوتبال باشگاهی آلمان نیست.

 

بواتنگ در این باره گفت:" برای اینکه جای بایرن و دورتموند در فوتبال آلمان عوض شود دورتموند اول باید شش هفت سال با اختلاف زیاد با سایر رقبا قهرمان بوندس‌لیگا شود. یا بازی‌هایش در مقابل ما را با نتایج 4-1 یا 5-1 ببرد. آنها فعلاً که نتوانسته‌اند چنین کارهایی بکنند. برای همین است که می‌گویم تخت پادشاهی فوتبال آلمان همچنان در اختیار بایرن است و در این قضیه تغییری بوجود نیامده. البته الان در فازی هستیم که دورتموند به شایستگی صدرنشین لیگ است. ما خودمان با دست خودمان این شرایط را رقم زدیم. چون بازی‌های خانگی‌مان را نبردیم و یک سری مسائل دیگر هم البته در میان است. ولی این شرایط می‌تواند خیلی سریع تغییر کند".

 

اما بواتنگ وقتی با سوال بیلد درباره‌ی تیم ملی آلمان، رقابت برای راه‌یافتن بازیکنان به ترکیب اصلی تیم و فشار دائمی به ملی‌پوشان برای عملکرد عالی و بدون نقص مواجه شد در پاسخ با اعتماد به نفس بالا به بیلد گفت که تا کنون بازیکنان جوان نتوانسته‌اند موقعیت او را در تیم ملی به چالش بکشند.

 

بواتنگ در این باره گفت:" یک فوتبالیست باید بدون فراز و نشیب بازی کند. یک بازیکن جوان بعد از یکی دو بازی خوب نباید به خودش بگوید خب این هم از این، این پست دیگر مال من است. نه، عملکرد بازیکن باید بی فراز و نشیب باشد. برای همین است که من سالها است در تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ بازی می‌کنم. چون کم  فراز و نشیب بوده‌ام و دوره‌های نه چندان خوبم بسیار محدود بوده است".

 

و بواتنگ در پاسخ به سوال خبرنگار بیلد درباره‌ی نقل و انتقالات بایرن، همه‌ی گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی انتقالش به باشگاه‌های دیگر را تکذیب می‌کند ولی تلویحاً می‌گوید که نهایتاً در آینده ممکن است برای ترک بایرن مونیخ تصمیم دیگری بگیرد. بواتنگ در این باره گفت:" تا فرصت نقل و انتقالات تابستانی هنوز خیلی مانده است. در حال حاضر می‌خواهم به بایرن کمک کنم تا فصل موفقی را پشت سر بگذارد. ولی در فوتبال هیچکس نمی‌تواند چیزی را به طور قطعی رد کند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9bbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت مدافع بایرن خبری ناراحت کننده برای یواخیم لوو