تاریخ انتشار: 1397/09/01 21:48
کد خبر: 120727

واکنش کاوانی به درگیری با نیمار در بازی‌های ملی

ادینسون کاوانی به شدت از رسانه‌هایی که دایما تلاش می‌کنند نشان دهند او با دیگر مهاجم پاری‌سن‌ژرمن، نیمار مشکل دارد، انتقاد کرد. از شهریور سال گذشته که برای زدن پنالتی مقابل لیون بین این دو بازیکن اختلاف افتاد، همواره شایعه درگیری این دو در رسانه‌های فرانسوی منتشر شده است. این دو بازیکن در دیدار دوستانه اخیر تیم ملی برزیل با اروگوئه مقابل هم قرار گرفتند و کاوانی به خاطر خطا روی نیمار کارت زرد گرفت.
واکنش کاوانی به درگیری با نیمار در بازی‌های ملی

 بعد از مسابقه سه‌شنبه شب اروگوئه با فرانسه یک بار دیگر از کاوانی در این مورد سوال شد و او با عصبانیت پاسخ داد: «بس کنید. این شما رسانه‌ها هستید که از هیچ، یک مساله درست می‌کنید. بیرون زمین هر کسی زندگی خودش را دارد و در زمین همه برای منافع تیم تلاش می‌کنند.»

بازی‌های سه‌شنبه برای پاری‌سن‌ژرمن زیان‌آور بود چون هم نیمار و هم کیلیان امباپه در جریان بازی‌های دوستانه تیم کشورشان دچار آسیب‌دیدگی شدند. کاوانی که شاهد مصدومیت امباپه بعد از برخورد با دروازه‌بان اروگوئه بود، برای هم‌تیمی‌اش آرزوی بهبودی سریع کرد: «امیدوارم جدی نباشد، ما برای اینکه مسیر موفقیت را طی کنیم به همه نیاز داریم. ما برابر یک تیم بزرگ قرار گرفتیم، قهرمان جهان، بازی سخت و فشرده‌ای بود. در چنین مسابقه‌ای امکان هر اتفاقی وجود دارد، باخت و برد هم محتمل است، ما باختیم.»

پاری‌سن‌ژرمن قبل از بازی سخت چهارشنبه برابر لیورپول، شنبه با تولوز دیدار می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48r9va

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بحث و جدل این دو بازیکن هنوز خاتمه پیدا نکرد/ این بحث و جدل تا رختکن نیز ادامه‌ پیدا کرد!