تاریخ انتشار: 1397/10/26 01:16
پیش بازی سنت اتین - مارسی؛
کد خبر: 113681

سنت اتین در کمین حمله به رتبه دوم/مارسی تلاش برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان

دو تیم سنت اتین و مارسی در دیداری معوقه از هفته ۱۷ لوشامپیونا فرانسه به رقابت خواهند پرداخت.
سنت اتین در کمین حمله به رتبه دوم/مارسی تلاش برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان

سعید فعله گری؛ تیم های سنت اتین و مارسی روز ۲۶ دی ۱۳۹۷ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در استادیوم جئوفروی گویچارد در دیداری معوقه به مصاف هم می روند.

ژان گاست سرمربی سبزهای سنت اتین با شاگردانش در پی گرفتن رتبه دوم جدول لیگ لوشامپیونا فرانسه هستند اما باید با برد پر گل با اختلاف ۵گل این بازی را ببرند

اما تیم مقابل مارسی با هدایت رودی گارسیا برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده به این ۳ امتیاز چشم دوخته اند که بتوانند وضعیت خود را در جدول بهتر از قبل کنند تا امیدهایشان برای رسیدن به این هدف بیشتر از قبل کنند.

در چهار تقابل اخیر دو تیم دو مسابقه با برد پسرهای مارسی و دو دیدار دیگه با تساوی میان دو تیم رقم خورده است آخرین دیدار دو تیم در فصل گذشته ۲۰۱۷/۱۸ در هفته ۲۵ روز جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ با تساوی ۲بر۲ به میزبانی سبزهای سنت اتین میان دو تیم به پایان رسیده بود در این بازی فلوریان تاوین و مورگان سانسون برای مارسی کوین مونه-پاکه و روبرت بریچ برای سنت اتین در این دیدار گلزنی کرده بودند.حالا بازی رفت دو تیم در فصل جدید لیگ فرانسه با هم خواهیم دید چه نتیجه ای میان دو تیم رقم خواهد خورد.

در جدول لیگ لوشامپیونا فرانسه سنت اتین با ۲۰ بازی و گرفتن ۳۴ امتیاز در رتبه سوم جدول و مارسی هم با ۱۸ بازی با کسب ۲۸ امتیاز در مکان نهم قرار گرفته اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gp9p5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ شعبده بازی سامری و افاضلی،زوجی که به هم می آیند!