تاریخ انتشار: 1398/01/03 16:00
کد خبر: 105752

مارکا: پوگبا به طور جدی به جدایی از منچستریونایتد و پیوستن به رئال مادرید فکر می‌کند

ظاهرا حرف‌های اخیر پوگبا مبنی بر رویایی بودن بازی در رئال مادرید، چیزی ورای صرفا یک اظهارنظر محترمانه در قبال کهکشانی‌ها بوده است.
مارکا: پوگبا به طور جدی به جدایی از منچستریونایتد و پیوستن به رئال مادرید فکر می‌کند

پوگبا می‌خواهد از یونایتد جدا شود و به دنبال مقصدی ایده آل می‌گردد. درست کاری که در ژانویه هم انجام داد ولی توفیقی نداشت. مینو رایولا، ایجنت پوگبا هم اعتقاد دارد دوران حضور موکلش در لیگ برتر به پایان رسیده و از همین رو به دنبال تیم جدیدی برای او می‌گردد. پوگبا ظاهرا شکی ندارد که بهترین مقصد ممکن رئال مادرید خواهد بود.

با این حال مانع اصلی این است که مالکان یونایتد برنامه‌ای ندارند تا به بازیکنی که از نظر آنها سمبل تیم است، اجازه جدایی دهند. بازیکنی که در تابستان 2016، 114 میلیون یورو برای خریدش هزینه کردند. از آن سو این حقیقت دارد که زین الدین زیدان از داشتن پوگبا استقبال می‌کند ولی در برنابئو این تردید وجود دارد که آیا پوگبا بهترین گزینه ممکن برای تقویت خط هافبک است آن هم در حالی که باشگاه اولویتش را پیدا کردن بازیکنی که بتواند در میان مدت به جایگزین ایده آل مودریچ تبدیل شود، قرار داده است. 

خرید پوگبا البته بسیار هزینه‌بر خواهد بود. بارسا چندی پیش برای هافبکی 21 ساله، تا سقف 86 میلیون یورو هزینه کرد. حال پوگبا که قهرمان جهان است و یکی از بهترین‌های دنیا به شمار می‌رود و قیمتش سه سال پیش 114 میلیون یورو بوده، احتمالا قیمتش چند برابر خواهد بود. پرز در تابستان 2016 قید خرید پوگبا را زد و حالا باید دید این بار چه تصمیمی می‌گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39b5vo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر پوگبا در مورد انتقالش به رئال مادرید