تاریخ انتشار: 1398/01/07 09:55
کد خبر: 105458

راموس پیروزی لاروخا را تقدیم به انریکه نمود

اسپانیا دیشب در حالی به مصاف مالت رفت که لوئیس انریکه به دلیل مسائل خانوادگی روی نیمکت لاروخا حضور نداشت ولی سرخیو راموس گفت انریکه تیم را به خوبی آماده کرده بوده.
 راموس پیروزی لاروخا را تقدیم به انریکه نمود

تیم ملی اسپانیا دیشب در حالی در رقابتهای مقدماتی یورو2020 به مصاف مالت رفت که لوئیس انریکه سرمربی این تیم به دلیل مسائل خانوادگی در این بازی روی نیمکت لاروخا ننشسته بود و به جای او رابرت مورنو هدایت تیم را به عهده داشت. ولی سرخیو راموس با اعلام حمایت کامل از انریکه گفت او تیم را برای این بازی به خوبی آماده کرده بوده.

اسپانیا در مقابل مالت با دو گل آلوارو موراتا با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید تا به صدر جدول گروه خود در مقدماتی یورو2020 راه یابد. موفقیت لاروخا در این بازی تا حد زیادی مدیون نقشه بازی‌ای بود که توسط لوئیس انریکه طراحی شده بود.

راموس در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" با اینکه سرمربی ما غایب بود ولی ما خیلی خوب آماده شده بودیم. موقعیت سختی پیش آمده بود و بازیکنان تیم ملی متوجه بودند که سرمربی‌شان یک مشکل شخصی دارد و با او همدردی می‌کردند".

سرخیو راموس در ادامه گفت:" ما این پیروزی را به انریکه و خانواده‌اش تقدیم می‌کنیم. ما امشب هر کاری که لازم بود انجام دادیم. ما در این تیم واقعا یک خانواده هستیم و همه اعضای این خانواده وقتی برای کسی از اعضا مشکل شخصی پیش می‌آید با او همدردی می‌کنند".

fyHauw6BXMBf

راموس در عین حال درباره بازگشت زیدان به رئال مادرید گفت:" تغییرات می‌تواند به نتایج مثبت ختم شود. ما با زیزو لحظات فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم و بازگشت او به خانه‌اش برایمان واقعاً لذت‌بخش است".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwvee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراف راموس برایش گران تمام می شود؟