تاریخ انتشار: 1398/04/07 11:58
کد خبر: 95573

هازارد در رئال مادرید موفق‌ خواهد بود

جیان‌فرانکو زولا، اسطوره چلسی و دستیار ماتوریتزیو ساری در این تیم با ستایش از ادن هازارد می‌گوید او بازیکنی استثنایی است که استحقاق درخشش در رئال مادرید را دارد.
هازارد در رئال مادرید موفق‌ خواهد بود

جیان‌فرانکو زولا، اسطوره ایتالیایی چلسی که فصل گذشته به عنوان دستیار ماتوریتزیو ساری، سرمربی سابق این تیم در استمفوردبریج فعالیت می‌کرد با ستایش از ادن هازارد، از او به عنوان فوتبالیستی استثنایی یاد کرد که لیاقت درخشش در رئال مادرید و مطرح کردن نام خود به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا را دارد.

 

هازارد بعد از هفت سال درخشش در چلسی چندی پیش این تیم انگلیسی را ترک کرد و راهی مادرید شد تا  با عقد قراردادی 100 میلیون یورویی با رئال از فصل آینده با پیراهن غول بزرگ اسپانیایی به میدان برود.

 

 

زولا در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ اس درباره ادن هازارد گفت:" هازارد فصل گذشته واقعا فوق‌العاده بود. مادرید بازیکن بی‌نظیری خریده. در این شکی نیست که چلسی فوتبالیستی کلیدی را از دست داده و رئال، بازیکنی استثنایی به دست آورده است".

 

دستیار سابق ساری در چلسی، در ادامه گفت:" من برای هازارد آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم دوران حضورش در رئال مادرید همانقدر موفق باشد که دوران حضورش در چلسی بود. چون هازارد لیاقت بهترین‌ها را دارد".

 

زولا در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" شک ندارم که هازارد در رئال موفق خواهد شد. توانایی او هر گونه شک و شبهه در این باره را از بین می‌برد. لالیگا برای هازارد مثبت خواهد بود".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wydj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هازارد 22 اردیبهشت به رئال می‌‌پیوندد