تاریخ انتشار: 1398/04/27 17:58
سانه؟ هرکس خوشحال نیست برود
کد خبر: 93540

گواردیولا: هیچ بازیکنی را با زور در منچسترسیتی نگه نمیداریم

پپ گواردیولا معتقد است هیچ بازیکنی را نباید به زور در منچسترسیتی نگاه داشت.
 گواردیولا: هیچ بازیکنی را با زور در منچسترسیتی نگه نمیداریم

لروی سانه سال 2013 از شالکه کارش را در بالاترین سطح فوتبال اروپا شروع کرد و خیلی زود توانست خود را به عنوان یک ستاره آینده دار مطرح کند. او زمستان 2015 و در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال در برنابئو بود که نامش را بر سر زبان ها انداخت.

سانه که از سال 2016 به سیتی منتقل شده، در حال حاضر دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. او فصل گذشته از سوی گواردیولا به عنوان بازیکن فیکس مورد استفاده قرار نمی‌گرفت و همین باعث شده برای ادامه کار در سیتی با تردید مواجه شود. بایرن مونیخ به شکلی جدی خواهان جذب اوست.

VMqOlECut8NV

پپ گواردیولا امروز و در واکنش به شایعات جدایی سانه گفت:« باشگاه سال گذشته پیشنهاد تمدید به سانه داد و خواست همه ما این است که او بماند. دوست دارم همه بازیکنان در سیتی خوشحال باشند اما اگر کسی خوشحال نیست، می تواند برود. نمی توان هیچکس را بر خلاف میلش در یک باشگاه نگاه داشت.

می خواهم به بهترین شکل ممکن به سانه کمک کنم. ده بار با باشگاه صحبت کرده ام که در سیتی بازیکنانی می خواهم که خوشحال باشند وگرنه می توانند بروند. سانه و همه دنیا می دانند که ما تیمی کامل در اختیار داریم که به سختی می تواند بهتر شود. سانه کیفیت فنی فوق العاده ای دارد و در دنیا بازیکنانی مثل او زیاد نیستند. تکرار می کنم که می خواهم او در سیتی بماند ولی اگر خوشحال نیست، می تواند برود.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyzpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق گواردیولا با ستاره برزیلی بارسلونا