تاریخ انتشار: 1398/08/06 10:36
کد خبر: 82838

انتقاد شدید از ستاره تاتنهام

دله آلی، ستاره جوان تاتنهام و برنده دو جایزه بهترین بازیکن سال انگلیس از سوی کارشناسان انگلیسی به دلیل عملکردش در بازی دیشب مقابل لیورپول به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
انتقاد شدید از ستاره تاتنهام

بعد از شکست 2-1 تاتنهام مقابل لیورپول که دیشب در آنفیلد اتفاق افتاد، کارشناسان فوتبال انگلیس که برای بررسی این مسابقه در شبکه تلویزیونی پخش کننده بازی حضور داشتند از جمله گری نویل، روی کین و گرم سونس، از دله آلی، ستاره جوان تاتنهام به شدت انتقاد کرده و او را یکی از دلایل اصلی ناکامی‌های تاتنهام در فصل جاری دانستند.

روی کین، اسطوره منچستریونایتد در شبکه اسکای اسپورتز گفت:" دله آلی عطش خود را از دست داده و وقتی شما عطش خودتان برای خوب کار کردن و موفقیت را از دست بدهید دیگر به این راحتی دوباره بدستش نخواهید آورد. دله آلی امروز در بازی اصلا حضور نداشت و به نظر من یکی دو سال است که اینطور شده".

گری نویل، دیگر اسطوره منچستریونایتد هم که به همراه روی کین در این برنامه حضور داشت با انتقادهای او از دله آلی موافق بود و در این باره گفت:" من اولین بار که در تیم ملی انگلیس فرصت کار با دله آلی را پیدا کردم پیش خودم فکر می‌کردم او روی کین جوان است و می‌تواند به ستاره‌ای در حد روی کین تبدیل شود. این را به  خاطر ذهنیتی که در او سراغ داشتم می‌گفتم. ولی عملکرد امشب دله آلی واقعا ضعیف بود. آلی حدود 12 ماه است که اینطور بازی می‌کند و باید هر چه سریعتر فکری به  حال خود بکند.  او باید دوباره ذهنیتی که او را به یک ستاره جوان تبدیل کرده بود بدست بیاورد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6meg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دله آلی: می‌دانم فصل بعد چند گل می‌خواهم بزنم