تاریخ انتشار: 1398/08/06 16:18
کد خبر: 82810

تصمیم قطعی رئیس باشگاه رئال مادرید؛ در ژانویه بازیکن خریده نمی شود

رئال مادرید با تصمیم مستقیم فلورنتینو پرز رئیس باشگاه، از خرید بازیکن در پنجره زمستانی نقل و انتقالات صرفنظر کرد.
تصمیم قطعی رئیس باشگاه رئال مادرید؛ در ژانویه بازیکن خریده نمی شود

در یک ماه گذشته اخبار و شایعات زیادی در مورد احتمال پیوستن کریستین اریکسن یا دانی فان دبیک به رئال در نقل و انتقالات ژانویه منتشر شده است ولی طبق ادعای امروز نشریه آاس، رئال مادرید هیچکدام از این دو بازیکن را به خدمت نخواهد گرفت. این تصمیم شخصی و مستقیم فلورنتینو پرز رئیس باشگاه است.

پرز اعتقاد دارد که تیم فعلی در همه پست ها دو بازیکن خوب در اختیار دارد و با داشتن 25 بازیکن هیچ نیازی به تقویت تیم در زمستان احساس نمی شود. به این 25 بازیکن باید رودریگو گوئس را هم اضافه کرد که نامش در تیم دوم رئال به ثبت رسیده است.

پرز معتقد است که پیش از هر خریدی، زیدان باید از بازیکنان جدیدی که تابستان جذب شدند، حداکثر استفاده را کرده و آنها را بیشتر در ترکیب ثابت قرار دهد. بازیکنانی چون یوویچ، مندی، میلیتائو، وینسیوس و خامس چشم انتظار چراغ سبز زیدان هستند اما مرد فرانسوی به ندرت از آنها استفاده کرده است. در این بین البته وضعیت خامس کمی بهتر است.

همچنین در مورد ایسکو هم گفته می شود اگر خود او درخواست جدایی بدهد، با آن موافقت خواهد شد. انتقال قرضی او به یک تیم انگلیسی در زمستان دور از ذهن نیست.

به این ترتیب رئال مادرید برای جذب اریکسن و فان دبیک تا تابستان صبر خواهد کرد. اولی بازیکن آزاد خواهد بود و دومی با رقمی بین 50 تا 60 میلیون یورو از آژاکس جدا خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdakl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 4 بازیکن در فهرست خرید سرمربی جدید منچستریونایتد