تاریخ انتشار: 1398/11/06 18:16
کد خبر: 73273

رژه مشکلات حل نشده بارسلونا و بدشانسی های ادمه دار!

باخت شنبه شب تیم فوتبال بارسلونا در خانه والنسیا به سرمربی جدید آبی‌و‌اناری‌ها ثابت کرد که برای خوشبین شدن به بهبود اوضاع در این تیم بسیار زود است.
رژه مشکلات حل نشده بارسلونا و بدشانسی های ادمه دار!

باخت 2 بر صفر شنبه شب تیم فوتبال بارسلونا در خانه والنسیا در هفته بیست‌و‌یکم لالیگا، تعدادی از مشکلاتی که تیم کاتالان در حال حاضر با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کند را زیر ذره‌بین برد، مشکلاتی که با ورود بازار نقل و انتقالات زمستانی به هفته پایانی‌اش، هنوز حل نشده است.

شاید کمی غیرمنصفانه باشد اما خیلی‌ها معتقدند بستر بسیاری از مشکلاتی که الان گریبان بارسلونا را گرفته در زمان مربیگیری ارنستو والورده شکل گرفت اما اینکه تعدادی از مشکلات این تیم با وجود رفتن والورده همچنان پابرجاست نشان می‌دهند که تمام تقصیرها هم نباید به گردن او انداخته می‌شد.

از زمان رفتن والورده و روی کار آمدن کیکه ستین به جای او، شاهد تغییرات فراوانی در سبک بازی بارسلونا بوده‌ایم اما نتایجی که این تیم آنطور که خیلی‌ها امیدوار بودند بهتر نشده است.

جای خالی سوارس به شدت احساس می‌شود

با احتمال خانه‌نشینی لوئیس سوارس تا پایان فصل، این یکی از مسائلی است که حداقل می‌تواند تا پایان بازار نقل و انتقالات زمستانی حل شود. لیونل مسی در این فصل برای بارسلونا 14 گل زده است در حالی که سوارس تنها سه گل کمتر زده است. پس سخت می‌توان تصور کرد که بارسلونا در بازار مهاجم بهتر از سوارس برای پر کردن جای خالی او پیدا کند. از رودریگو مورنو، مهاجم والنسیا به عنوان گزینه احتمالی بارسلونا یاد می‌شود اما کمبود زمان ممکن است این جابجایی را برای بارسلونا سخت و حتی غیرممکن کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36j8je

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زور بارسلونا به والنسیا نرسید!