تاریخ انتشار: 1398/12/10 19:48
کد خبر: 69136

شکست برایتون در حضور کوتاه مدت جهانبخش

تیم فوتبال برایتون در حالی در دیدار خانگی مقابل کریستال‌پالاس با یک گل شکست خورد که «علیرضا جهانبخش» از دقیقه ۷۸ وارد زمین شد.
شکست برایتون در حضور کوتاه مدت جهانبخش

 تیم فوتبال برایتون در حالی در دیدار خانگی مقابل کریستال‌پالاس با یک گل شکست خورد که «علیرضا جهانبخش» از دقیقه ۷۸ وارد زمین شد.

امروز (شنبه) از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، برایتون در ورزشگاه خانگی خود مقابل کریستال‌پالاس قرار گرفت و در نهایت با حساب یک بر صفر شکست خورد.

برایتون در این دیدار تسلط بیشتری بر توپ و میدان داشت و میدان‌داری میزبان حتی در نیمه دوم بیشتر شد.

اما بر خلاف روند بازی و در دقیقه ۷۰ «بنتکه» مهاجم بلژیکی و باتجربه کریستال‌پالاس با پاسی تماشایی توپ را به «جوردن آیو» رساند تا او گل این دیدار را برای میهمان به ارمغان آورد.

در دقیقه ۷۸ «علیرضا جهانبخش» که روی نیمکت برایتون قرار داشت به میدان آمد و جای «مارتین مونتویا» مدافع راست کهنه‌کار اسپانیایی را گرفت.

جهانبخش با حضور خود در میدان، چند مرتبه از جناح راست حرکات خوبی انجام داد و فرصت‌سازی کرد که مدافعان میهمان اجازه خودنمایی به مهاجمان حریف را ندادند.

در دقیقه ۹۳ «ویلفرد زاها» مهاجم نام آشنای تیم کریستال‌پالاس در ضد حمله‌ای سریع و به طرز عجیبی نتوانست دروازه خالی میزبان را باز کند و توپ را به دیرک دروازه حریف کوبید.

کریستال پالاس با برتری در این دیدار به امتیاز ۳۶ رسید و تا رتبه دوزادهم بالا آمد و برایتون نیز در امتیاز ۲۸ باقی ماند.

برنامه سایر دیدارهای امروز

نیوکاسل - برنلی / ساعت ۱۸:۳۰

بورنموث - چلسی / ساعت ۱۸:۳۰

وستهام - ساوتهمپتون / ساعت ۱۸:۳۰

واتفورد - لیورپول / ساعت ۲۱


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lo77k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرغان دریایی در قلعه عقاب ها شکار خواهند شد؟
لیگ برتر انگلیس؛