تاریخ انتشار: 1398/12/15 20:10
کد خبر: 68568

پاری سن ژرمن نیمار را فدای امباپه می کند!

مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن در نظر دارند تا برای حفظ امباپه در این تیم، نیمار را به فروش برسانند.
پاری سن ژرمن نیمار را فدای امباپه می کند!

از آنجایی که قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و این بازیکن تمایل چندانی برای تمدید قرارداد خود نداشته است. مسئولان این باشگاه تصمیم گرفته اند به هر قیمتی که شده ستاره جوان خود را حفظ کنند.

ناصر الخلیفه مالک باشگاه پاری سن ژرمن در نظر دارد تا بیشترین دستمزد را برای امباپه جوان در نظر بگیرد تا بتواند این ستاره فرانسوی را در تیم خود حفظ کند. او برای تامین دستمزد امباپه حاضر است حتی نیمار جونیور ستاره برزیلی تیم خود را به فروش برساند.

پیش از این زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا برای به خدمت گرفتن امباپه، ستاره پاریسی‌ها ابراز علاقه کرده بود. مسئولان باشگاه بارسلونا هم برای بازگرداندن نیمار به نیوکمپ چراغ سبز نشان داده بودند.

کیلیان امباپه ۲۱ ساله بعد از پیوستن به باشگاه پاری سن ژرمن در ۷۵ بازی که برای این تیم به میدان رفته توانسته ۶۲ گل به ثمر برساند. نیمار هم در ۷۸ مسابقه برای باشگاه پاریسی به میدان رفته که حاصل آن به ثمر رساندن ۶۸ گل بوده است. مشکل بزرگ نیمار در این تیم مصدومیت‌های پی در پی او بود که باعث نارضایتی مسئولان و کاردفنی تیم فوتبال پاری سن ژرمن شد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس هم چندی پیش درباره امباپه گفت: او بهترین بازیکن حال حاضر و ستاره آینده دنیای فوتبال است. این نظر رونالدو بر ارزش امباپه بیش از پیش افزود و باشگاه‌های مطرح فوتبال جهان را به تکاپوی به خدمت گرفتن این ستاره جوان انداخت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdeo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داستان عجیب درگیری امباپه با پاری سن ژرمن چیست؟