تاریخ انتشار: 1398/12/17 19:21
خوشحالی خشمگین کلوپ
کد خبر: 68390

گلزنی زوج طلایی؛ خروج لیورپول از بحران (عکس)

سادیو مانه و محمد صلاح با گلزنی مقابل بورنموث تا حد زیادی فشار را از روی دوش لیورپول برداشتند.

یک گل از بورنموث باعث شد تا فشار بر روی لیورپول بیشتر از هر زمانی شود. شکست از اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا، اولین شکست لیگ برابر واتفورد و باخت برابر چلسی و حذف از جام حذفی، مقدمه‌ای بود تا گل اول بورنموث در آنفید را به استرس فراوان برای هواداران تبدیل کند.

 

اما در دقیقه ۲۵ ورق به سود قرمزها‌ بازگشت. سادیو مانه از اشتباه مدافعین مهمان نهایت استفاده را برد و توپ ربایی کرد. او با نفوذ به محوطه جریمه پاسی را برای صلاح ارسال کرد و‌ این مهاجم مصری، با ضربه‌ای عالی به زاویه مخالف نتیجه را به تساوی کشاند.

هشت دقیقه بعد، باز هم اشتباه بازیکنان بورنموث به سود لیورپول شد. آن‌ها توپ را در میانه میدان از دست دادند و‌ فن دایک با استفاده از موقعیت توپ را در بین دفاع حریف به مانه رساند تا این الماس سیاه با نفوذ به محوطه جریمه و‌ ضربه پای راست گل دوم را به ثمر برساند.

کلوپ بعد از این گل خوشحالی عجیبی رو به داور چهارم انجام داد. این مربی آلمانی معتقد بود که گل اول حریف خطا بوده است. کلوپ با آن ژست همیشگی‌اش‌ طوری‌ دست‌هایش را تکان می‌داد و‌ داد می‌زد که گویی قهرمانی دوباره در اروپا را به دست آورده است. هر چند به وضوح می‌توان فهمید که او چه فشاری را تحمل‌‌ می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r86km

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره بایرن‌مونیخ، خانه‌نشین شد