تاریخ انتشار: 1399/01/14 20:39
کد خبر: 66257

خیلی دلتنگ فوتبال هستم / امیدوارم کرونا زود تر تمام شود

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچستر سیتی، از دلتنگی خود برای حضور در زمین مسابقه بعد از وقفه ایجاد شده می گوید.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، لیگ برتر انگلیس تا تاریخ ۳۰ آوریل به حالت تعلیق درآمده است. با این وجود گفته می‌شود که اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد هر طور که شده رقابت های این فصل را به پایان برساند.

ستاره بلژیکی تیم منچستر سیتی یعنی کوین دی بروین که در این فصل عملکرد فوق العاده ای در ترکیب سیتیزن ها داشته و آمار ۸ گل و ۱۶ پاس گل را به ثبت رسانده درباره وقفه ایجاد شده در مسابقات می گوید: " به طور معمول شما نیاز به آماده سازی سه تا چهار هفته ای دارید. اگر بلافاصله مجدداً شروع کنیم ، همه پس از چند بازی آسیب می بینند.

من می دانم که مسائل اقتصادی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما فکر می کنم که انتظار طولانی برای تصمیم گیری می تواند در مسائل مربوط به فصل آینده مشکل ایجاد کند. اگر این فصل به پایان برسد احساس ناراحتی خواهم داشت اما اگر از مشکلات احتمالی فصل آینده جلوگیری کند، باید این کار انجام شود."

دی بروین در ادامه گفت: " وقت آن است که دوباره فوتبال بازی کنیم. دلم برای آن تنگ شده و اوضاع بسیار دشوار است. اما در مقطع کنونی فوتبال از اهمیت زیادی برخوردار نیست. مردم عاشق فوتبال هستند اما سلامتی مهم ترین چیز است."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gq6o5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمدید 3 هفته ای تعلیق بازی‌های لیگ برتر انگلیس