تاریخ انتشار: 1399/03/05 20:08
در ادامه شایعات موجود حول کلاغ‌ها تلگراف مدعی شد؛
کد خبر: 62490

بنیتز در فکر بازگشت به نیوکاسل و جذب استونز و بارکلی است

رسانه معتبر انگلیسی مدعی شد سرمربی فصل گذشته‌ی نیوکاسل در فکر بازگشت به جمع کلاغ‌ها و جذب جان استونز و روس بارکلی با پشتوانه مالی مشتری‌های عربستانی خرید سهام این تیم است.
بنیتز در فکر بازگشت به نیوکاسل و جذب استونز و بارکلی است

به نقل از تلگراف انگلیس، رافائل بنیتز سرمربی موفق فصل قبل نیوکاسل که در حال حاضر هدایت دالیان چین را بر عهده دارد، رویای بازگشت به سنت جیمزز پارک و مربیگری باشگاهی را در سر می‌پروراند که به گفته‌ی رسانه‌ها فاصله زیادی تا فروش سهام آن به محمد بن سلمان، شاهزاده عربستان سعودی باقی نمانده است.

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی مبنی بر خرید سهام باشگاه نیوکاسل به مبلغ ۳۰۰ میلیون پوند از سوی شاهزاده عربستان به گوش رسیده و همین شایعات باعث افزایش چشمگیر اخبار نقل و انتقالاتی در گوشه و کنار این باشگاه شده است که یکی از آن‌ها به نقل از تلگراف علاقه دوباره سرمربی اسپانیایی به هدایت کلاغ‌ها و جذب بازیکنانی از شش تیم برتر جزیره نظیر جان استونز از منچستر سیتی و روس بارکلی از چلسی است.

این در حالی است که کلاغ‌ها هم‌اکنون با هدایت استیو بروس با ۳۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و به نظر می‌رسد با ریخت و پاش احتمالی مالکان جدید و عربستانی این تیم برای حضور قدرتمندتر در فصل‌های آتی، بروس در انتهای فصل جاری لیگ جزیره سنت جیمزز پارک را ترک خواهد کرد.

بنیتز ۶۰ ساله در مارس ۲۰۱۶ هدایت نیوکاسل را بر عهده گرفت و با کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های چمپیونشیپ و صعود به لیگ برتر و همچنین ثبت نتایج درخشان با وجود عملکرد ضعیف مایک اشلی، مالک فعلی این تیم در بحث مدیریت از محبوبیت خاصی در بین هواداران نیوکاسل برخوردار است و خبر علاقه وی برای بازگشت به جمع کلاغ‌ها خبر خوشی برای طرفداران این تیم محسوب می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8djy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعضای باشگاه شهیدقندی یزد سه‌شنبه تست کرونا می‌دهند

آلومینیوم اراک از امروز استارت می‌زند
آغاز تمرینات شاگردان خطیبی؛

 یوسف علیزاده : در برخی از بازی‌ها نتایج بیرون از زمین مشخص می شود
بازیکن شهرداری همدان در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی: