تاریخ انتشار: 1399/09/13 00:55
کد خبر: 49531

خداحافظی احساسی کی روش با کلمبیایی ها

کارلوس کی روش با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود به شکل رسمی با تیم ملی کلمبیا خداحافظی کرد.

شاید هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که داستان کارلوس کی‌روش و تیم ملی کلمبیا به این زودی ها پایان یابد اما کسب نتایج ضعیف این کشور با هدایت سرمربی پرتغالی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022، باعث شد که این اتفاق رخ دهد.

بامداد امروز فدراسیون فوتبال کلمبیا به شکل رسمی اعلام کرد که با کارلوس کی‌روش قطع همکاری کرده و این سرمربی دیگر روی نیمکت این کشور نخواهد نشست تا خیلی زود راه او و کلمبیا از یکدیگر جدا شده باشد.

 

 

بعد از گذشت چند ساعت، اکنون کارلوس کی روش در صفحه اینستاگرام خود به شکل رسمی به قطع همکاری با تیم ملی کلمبیا واکنشی احساسی نشان داده است. سرمربی پرتغالی در این باره نوشت: "برای تیم عزیز؛ لحظه خداحافظی اصلا آسان نیست. این فقط برای این است که ما با افتخار تمام سپاس فراوان خود را ابراز کنیم. برای فرصت و افتخاری که فدراسیون فوتبال کلمبیا و رئیس آن برای خدمت به تیم ملی کلمبیا به من داده اند. به خاطر اعتماد، وفاداری و امتیاز کار کردن و هدایت افرادی با چنین استعداد و فداکاری؛ از بازیکنان گرفته تا کل بدنه فنی که به خاطر همه تلاش ها و فداکاری ها به منظور رسیدن به بهترین هدف ها به آنها ادای احترام می کنم.

این همچنین بدان معناست که بگویم در فروتنی کامل اینجا را ترک می کنم. با اطمینان از اینکه کار من میراث فنی مثبتی در اینجا به جای گذاشته است و نهایتاً به موقعیتی ختم خواهد شد که همه هواداران کلمبیا آرزویش را دارند و شایسته آن هستند. پیش به سوی آینده."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djlpq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کی‌روش از تیم ملی کلمبیا جدا شد