تاریخ انتشار: 1399/09/18 23:48
کد خبر: 49037

علت عصبانیت و تمایل پوگبا به جدایی چیست؟

تغییر تاکتیک منچستریونایتد علت تمایل پل پوگبا به جدایی از این تیم بوده‌است.
علت عصبانیت و تمایل پوگبا به جدایی چیست؟

پل پوگبا به زودی از منچستریونایتد جدا خواهد شد و دیروز مینو رایولا، مدیر برنامه او این خبر را رسما تایید کرد. ستاره گرانقیمت و فرانسوی از حضور در اولدترافورد رضایت ندارد و درخواست جدایی داده است. اما نشریه تلگراف در گزارشی از دلایل تمایل پل پوگبا به رفتن از یونایتد و ناراحتی این بازیکن از تاکتیک های اوله گونار سولسشر سخن گفته است.

در یک سال اخیر پل پوگبا دچار مصدومیت های فراوانی شده و بسیاری از بازی های یونایتد را از دست داده است. همچنین در این مدت برونو فرناندز، هافبک 25 ساله و پرتغالی نیز به ترکیب یونایتد اضافه شده و با درخشی فوق العاده تبدیل به بهترین و محبوب ترین بازیکن شیاطین سرخ شده است. اما با ورود برونو فرناندز، نقش پل پوگبا در ترکیب تغییر یافته و همین امر باعث نارضایتی او شده است.

سولسشر اعتقاد زیادی به برونو دارد و بیشتر وظایف هجومی را به او می سپارد. به همین علت پل پوگبا دیگر مانند گذشته مجوز حضور در حملات یونایتد را ندارد و بیشتر وظایف دفاعی به دوش او سپرده شده است. اما خود پل پوگبا تصور می کند بخش اعظمی از توانایی های او با این روش نادیده گرفته می شود و این بازیکن نمی تواند درخشش لازم را در ترکیب یونایتد داشته باشد.

به هر حال پل پوگبا امیدوار است در مقصد جدیدش که احتمالا یوونتوس یا رئال مادرید خواهد بود، نقش پلی میکر و محوری را در مرکز میدان به عهده بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmym5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطعی؛ جدایی گران‌ترین خرید تاریخ منچستریونایتد