تاریخ انتشار: 1400/05/06 20:27
کد خبر: 35833

بازگشت چند ساعته لیونل مسی به بارسلونا

لیونل مسی ساعاتی پیش به بارسلونا بازگشت اما به نظر می‌رسد که حضور او در این شهر تنها چند ساعت به طول خواهد انجامید.
بازگشت چند ساعته لیونل مسی به بارسلونا

لیونل مسی که چندی پیش با تیم ملی آرژانتین به مقام قهرمانی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا دست یافت، بعد از گذراندن تعطیلات خود در میامی آمریکا و جمهوری دومنیکن ظهر امروز به ایالات کاتالونیا بازگشت اما حضور او در بارسلونا تنها چند ساعت دوام خواهد داشت و قرار است برای ادامه تعطیلات خود راهی شهر دیگری شود.

با این حال وضعیت آینده لیونل مسی هنوز هم اصلی ترین نگرانی هواداران بارسلونا محسوب می شود. باشگاه کاتالانی امیدوار است که نهایتا مسی قرارداد خود را تمدید کند و از طرف دیگر خوان لاپورتا و دیگر سران بلوگرانا در حال تلاش برای بهبود اوضاع مالی باشگاه به منظور تمدید قرارداد با فوق ستاره آرژانتینی هستند.

اگر چه تاریخ دو آگوست برای زمان بازگشت سرخیو آگوئرو به تمرینات بارسلونا تایید شده اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی لیونل مسی نیز این کار را انجام خواهد داد؛ اتفاقی که حتی ممکن است رخ ندهد و مسی را دیگر در تمرینات بارسا نبینیم اما در عین حال این باشگاه اطمینان دارد که نهایتا می‌تواند برنده شش باره توپ طلا را راضی به تمدید قرارداد کند و بعد از بازگشت تیم از اردوی آلمان مسی به تمرینات شاگردان رونالد کومان ملحق شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gk79d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 منع قانونی بارسلونا برای تمدید با لیونل مسی