تاریخ انتشار: 1400/09/16 19:47
کد خبر: 29006

درخشش لژیونر تیم ملی در فوتبال اروپا ؛ بچه عقاب گل کاشت + سند

امیر عابدزاده اگرچه این روزها چندان در سطح اول فوتبال اروپا دیده نمی شود، اما عملکرد درخشانش در درون دروازه پونفرادینا تمام شدنی نیست.
درخشش لژیونر تیم ملی در فوتبال اروپا ؛ بچه عقاب گل کاشت + سند

امیر عابدزاده در ادامه روزهای خوبش در لالیگای ۲ اسپانیا موفق شد عنوان بهترین دروازه‌بان هفته را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پارس فوتبال، امیر عابدزاده همچنان به درخشش در لالیگای ۲ ادامه می‌دهد. او یک بار دیگر نقش بسزایی در برتری تیمش ایفا کرد. تیم پونفرادینا روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی خود “استادیوم ال تورالین” میزبان تیم رده هجدهمی میراندس بود که به لطف گل ثانیه‌های پایانی یوری این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

امیر عابدزاده در این بازی مثل همیشه حضور موفقی درون دروازه تیمش داشت و با ۶ سیو موفق که چهار مورد آن، مهار توپ‌ها داخل محوطه جریمه بازیکنان میراندس بود، بارها ناجی دروازه‌اش شد. او با کسب نمره ۷.۹ دومین بازیکن برتر زمین لقب گرفت و تنها یوری که موفق به دبل شده بود، نمره بالاتری نسبت به گلر ایرانی کسب کرد.

بعد از ۲ روز، سایت Gol de Plata تیم منتخب هفته نوزدهم لالیگا ۲ را معرفی کرد که در این تیم، نام امیر عابدزاده هم دیده می شود؛ به این ترتیب ملی پوش ایرانی پونفرادینا با درخشش در بازی این هفته تیمش به عنوان گلر برتر هفته انتخاب شد.

درخشش امیر عابدزاده در لالیگای 2

پونفرادینا در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارد و بعد از تنه‌ریف، با دریافت ۱۶ گل، بهترین خط دفاعی را هم به خود اختصاص داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beepv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه باشگاه بایرن در مورد مصدومیت ستاره فرانسوی