تاریخ انتشار: 1395/08/18 00:47
کد خبر: 250337

گوندوغان:منچستر سیتی برتر از بایرن مونیخ /گواردیولا انتظارات را بالا برده است

هافبک آلمانی منچستر سیتی معتقد است که دلیل اصلی بزرگ بودن بایرن مونیخ حضور گواردیولا است
گوندوغان:منچستر سیتی برتر از بایرن مونیخ /گواردیولا  انتظارات را بالا برده است

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرغم گذراندن مصدومیت های طولانی مدت در سالهای اخیر، گودندوغان در ابتدای تابستان امسال و با اصرار گواردیولا به سیتی ملحق شد و در هفته های اخیر نمایش بسیار خوبی ارائه داده است.

تمدید قرارداد یواخیم لوو: "این می تواند نشانه بسیار خوبی باشد زیرا یواخیم لوو در سالهای اخیر موفقیت های زیادی کسب کرده و من امیدوارم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد. استعدادهای جدیدی به ترکیب آلمان اضافه شده اند و همین موضوع آینده ای هیجان انگیز را برای ما رقم خواهد زد".

 

SX4ePMgOmWwj

حضور لروی سانه در سیتی: "او با پیوستن به منچسترسیتی انتخاب درستی داشت و به زودی در ترکیب این جا می افتد. سانه تنها 20 سال دارد و هنوز کمی خجالتی است اما شخصیت قوی او باعث می شود روزهای خوبی را در این تیم تجربه کند".

تفاوت شرایط سیتی با آلمان: "وقتی برای اولین بار با ماشین به زمین تمرینی تیم آمدم، متوجه شدم که در لیگ متفاوتی بازی خواهم کرد و حتی بایرن مونیخ نیز قابل مقایسه با باشگاه جدیدم نیست. با حضور در اینجا متوجه افکار بزرگ و بلندپروازانه آنها در سالهای آتی می شوید البته فشارها و انتظارات از بازیکنان در اینجا با دورتموند متفاوت است. به علت شرایط سیتی در فصول نقل و انتقالات و البته سرمربی موفق و بزرگی به نام گواردیولا، انتظارات از این تیم خیلی زیاد است".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mnqeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای خبرنگار اسپانیایی؛ رئال مادرید می خواست گواردیولا را جانشین بنیتز کند