تاریخ انتشار: 1401/08/02 08:05
کد خبر: 14863

ژاوی: بی‌نقص و بسیار خوب بودیم

سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی برابر بیلبائو به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

ژاوی: بی‌نقص و بسیار خوب بودیم

و به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته یازدهم رقابت های لالیگا پیروزی قاطع را برابر بیلبائو به دست آورد. آبی اناری ها که در نوکمپ از بیلبائو پذیرایی کردند با 4 گل به پیروزی دست پیدا کردند. ژاوی در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

سرمربی آبی اناری ها گفت: پیش بینی می کردم که بازی سختی باشد. برای کسب پیروزی در این بازی نیاز به این داشتیم که خط میانی خود را فعال و قدرتمند کنیم و به همین خاطر با یک هافبک بیشتر بازی کردیم و این تغییر به خوبی جواب داد و توانستیم کنترل میانه میدان را به دست بگیریم. براین باور هستم که یک بازی بی نقص و بسیار خوب را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.

ژاوی ادامه داد: بسیار خوب بودیم و قدرتمندانه ظاهر شدیم. این یک پیروزی روحیه بخش و بسیار خوب بود. بعد از شکست در برنابئو دو پیروزی ارزشمند و قاطعانه را به دست آورده‌ایم تا نشان دهیم که آن شکست را فراموش کرده‌ایم. باید نوکمپ به یک دژ محکم برای ما تبدیل شود. هواداران یک فضای بسیار خوب را به وجود آوردند. همه بازیکنان بسیار خوب بودند به ویژه دمبله که شب فوق العاده ای را تجربه کرد و سرنوشت ساز ظاهر شد.

او در پایان درباره مصدوم های تیمش گفت: آسیب دیدگی گاوی جدی نیست و درباره سرخیو روبرتو هم باید بگویم که فکر نمی کنم آسیب دیدگی او جدی باشد.

بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد 28 امتیازی شد و اختلاف خود را با رئال مادرید صدرنشین به 3 امتیاز کاهش داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oaagl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عصبانیت ژاوی از هواداران بارسلونا