تاریخ انتشار: 1401/08/04 22:39
کد خبر: 14755

سیتی در شوک؛ هالند لنگان لنگان راه می رود+عکس

تصاویری که امروز از ارلینگ هالند در تمرین منچسترسیتی منتشر شده و او را لنگ‌لنگان نشان می‌دهد هواداران این تیم را نگران کرده است.
سیتی در شوک؛ هالند لنگان لنگان راه می رود+عکس

ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، دیشب در دیدار این تیم مقابل بوروسیا دورتموند بین دو نیمه تعویض شد و بعد از بازی اعلام شد که او به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم کنار گذاشته شده است. از دیشب عده زیادی از هواداران سیتی نگران شرایط ستاره گلزن تیم‌شان بودند.

درحالیکه باشگاه منچسترسیتی تا این لحظه خبری از شرایط ستاره نروژی‌اش منتشر نکرده اما امروز از تمرین منچسترسیتی تصاویری منتشر شد که هالند را لنگ‌لنگان نشان می‌داد. تصاویری که باعث شده نگرانی‌ها بیش از پیش افزایش یابد.

ستی در شوک؛ هالند لنگان لنگان راه می رود+عکس

دیدار دیشب سیتی و دورتموند برای ارلینگ هالند اهمیت زیادی داشت چرا که او برای اولین بار با پیراهن تیم جدیدش مقابل تیمی می‌ایستاد که فصل گذشته را با پیراهن آن بازی کرده بود. اما ستاره نروژی تنها 45 دقیقه توانست در زمین حضور داشته باشد. وقتی در پایان بازی خبرنگاران از پپ گواردیولا درباره علت تعویض هالند پرسیدند پپ گفت که او در نیمه اول بازی با مشکلاتی روبرو بوده است.

در تصویری که امروز از تمرین منچسترسیتی در مجموعه تمرینی باشگاه منتشر شده هالند در حالی دیده می‌شود که چند نفر از کارمندان باشگاه او را دوره کرده‌اند. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند ک

ستی در شوک؛ هالند لنگان لنگان راه می رود+عکس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxxoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هالند؛ ستاره مهار نشدنی منچسترسیتی/ آمار فوق‌العاده و باور نکردنی