تاریخ انتشار: 1395/09/26 12:06
کد خبر: 242688

آنچلوتی: عصر رونالدو هنوز تمام نشده است

سرمربی سابق کریستیانو رونالدو معتقد است این بازیکن گلزن هنوز سال‌های خوبی زیادی را در رئال مادرید رقم خواهد زد.
آنچلوتی: عصر رونالدو هنوز تمام نشده است

کارلو آنچلوتی که همراه با رئال مادرید و کریستیانو رونالدو توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد، در حال حاضر در بایرن مونیخ به عنوان سرمربی فعالیت می‌کند. تیم او باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آرسنال قرار گیرد. کارلو آنچلوتی یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ فوتبال ایتالیا است. او در تیم های زیادی مربیگری کرده و افتخارات زیادی هم به دست آورده است. 

آنچلوتی بعد از دو سال حضور در رئال مادرید، از این تیم جدا شد و قرار است فصل بعد هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد. او در تیم های یوونتوس، میلان، چلسی، پاری سن ژرمن و رئال مادرید مربیگری کرده است و بایرن مونیخ هم یکی دیگر از تیم های بزرگی است که کارلو قرار است در آن مربیگری کند.

مدت هاست که بحث لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بر سر زبان‌هاست. کسب چهارمین توپ طلای رونالدو نیز باعث نشده است تا پاسخی قطعی درباره این سوال که رونالدو بهترین بازیکن است یا مسی برای ما فراهم کند. خیلی ها معتقدند که لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است. خیلی ها نیز معتقد هستند کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان است. طبیعی است که آنچلوتی به سبب حضور در رئال مادرید از دسته دوم باشد. 

آنچلوتی درباره ستاره پرتغالی رئال مادرید که 31 ساله شده است گفت: من فکر نمی‌کنم رونالدو خیلی پیر شده باشد. به نظرم او می تواند سه چهار سال دیگر در همین سطحی که الان قرار دارد فوتبال بازی کند. من او را به خوبی می شناسم و می دانم چطور تمرین می کند. هنوز عصر رونالدو به پایان نرسیده است و سال‌های خوبی در انتظار او در لالیگا قرار گرفته است. رقابت زیادی بین رونالدو و مسی وجود داشته است و بازیکنانی که می خواهند جاشنین این دو بازیکن شوند باید صبر کنند تا به این سطح برسند.

آنچلوتی همچنین درباره آینده زین الدین زیدان، سرمربی جدید رئال مادرید اظهار کرد: می‌توان گفت زیدان تجربه ندارد. زمانی که هر کس شروع به کار می‌کند، بی‌تجربه است و همه انسان‌ها با آن روبرو می‌شوند. زیدان برای تبدیل شدن به سرمربی بزرگ همه چیز دارد. فوتبال را خوب می‌شناسد و همه چیز برای مربیگری در مادرید را دارد. موفقیت یک سرمربی با نتایجی که در طول فصل می‌گیرد، مشخص شود. با یک کارکرد تا بازیکنان در بالاترین سطح خود قرار بگیرند. زیدان پیروز خواهد شد چون کاریزما دارد و بازیکنان از او حمایت می‌کنند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ جانشین پپ گواردیولا در این تیم شد تا بتواند بایرن را بعد از چهار سال بار دیگر به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند.

آنچلوتی درباره بر عهده گرفتن هدایت بایرن مونیخ و مشکلاتی که در پیش رو دارد نیز اظهار کرد: اساسی ترین مشکلی که دارم، زبان است. آلمانی زبان بسیار سختی است اما نهایت تلاش خود را به کار می گیرم که این زبان را یاد بگیرم. وقتی در سال 2009 ایتالیا را ترک کردم، بسیار نگران بودم چراکه به غیر از ایتالیایی نمی توانستم به زبان دیگری صحبت کنم اما اکنون خوشبختانه شرایط بهتر شده است و در انگلیس، اسپانیا و فرانسه مربیگری کردم و با این زبان ها آشنا هستم. اکنون نوبت آلمانی است که باید آن را یاد بگیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgndr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو بعنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد