تاریخ انتشار: 1396/09/17 20:04
اختصاصی| صنعتی‌ها به هم رسیدند/ جدال دو استقلالی؛
کد خبر: 170291

پیش بازی مس رفسنجان-نفت مسجدسلیمان؛ فکری در پی تثبیت موفقیت، سامره در اندیشه جبران عقب ماندگی ها

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان از ساعت 14 در ورزشگاه شهداء مس به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی مس رفسنجان-نفت مسجدسلیمان؛ فکری در پی تثبیت موفقیت، سامره در اندیشه جبران عقب ماندگی ها

 دو تیم هفته قبل شرایط متفاوتی را تجربه کردند. نفت مسجدسلیمان در خانه، مقابل تیم بادران به تساوی 3-3 رسید. پرگل‌ترین بازی هفته که می‌توانست به سود تیم فکری رقم بخورد، اما یاران ربیعی مانع آن شدند و به تساوی پرگلی دست یافتند. مس نیز در بوشهر، متحمل شکست 2-1 شد تا نتایج ضعیف سامره در خارج از رفسنجان، همچنان ادامه داشته باشد.

آخرین تقابل دو تیم:

آخرین تقابل دو تیم مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان با تساوی خاتمه یافت. آخری بازی میان دو این دو تیم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد که حاصل تلاش دو تیم، تساوی بدون گل بود.

وضعیت مربیان دو تیم:

وضعیت مربیان دو تیم متفاوت است. علی سامره در مس رفسنجان نتایج دلچسب و دلخواه مدیران را کسب نمی‌کند و اما به چند دلیل، همچنان روی نیمکت مس نشسته است. تیم سامره فوتبال دلچسبی بازی می‌کند و اگر آنها به همین مقدار ضعیف کار کنند، قطعا در هفته‌های بعدی با مشکل روبه‌‌رو خواهند شد. در آن سو اما محمود فکری شرایط کاملا آرامی دارد. صدرنشین لیگ با حاشیه امنیت مناسبی قهرمان نیم فصل اول لیگ شده است و این بازی، برای یاران فکری به نحوی تدارکاتی محسوب می‌شود. این بازی، تقابل دو استقلالی سابق نیز می‌باشد.

جایگاه دو تیم در جدول:

مس رفسنجان باتوجه به یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها با 4 پیروزی، 6 تساوی و 5 شکست و زدن 14 گل و دریافت 15 گل؛ و با 18 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد. نفت مسجدسلیمان در 16 بازی خود در لیگ، با 11 پیروزی، 4 تساوی و یک باخت و زدن 23 گل و دریافت 9 گل؛ با 37 امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها می‌باشد.

آمار و ارقام دو تیم:

* نفت مسجدسلیمان با 6 پیروزی، بیشتری برد را در بازی‌های خارج از خانه دارد. آنها هنوز باختی را از این حیث تجربه نکرده اند. نفت با دریافت دو گل، بهترین خط دفاعی در بازی‌های خارج از خانه است.

* مس رفسنجان در خانه دو بار شکست خورده است. آنها در خانه 8 گل زده‌اند و 7 گل نیز دریافت کرده‌اند و مجموعا در بازی‌های خانگی خود، 12 امتیاز گرفته‌اند.

* نفت مسجدسلیمان با دریافت 9 گل، به همراه برق جدید بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. آنها پس از بادران، دارای دومین خط حمله برتر لیگ نیز می‌باشند.

* آخرین باخت نفت به 11 هفته قبل و به بازی خانگی مقابل خونه به خونه باز می‌گردد. آخرین باخت مس رفسنجان، هفته قبل مقابل ایرانجوان شکل گرفت.

* نفت در سه بازی قبلی خود در لیگ موفق به گلزنی شده است.

* مس رفسنجان در 5 بازی قبلی خود در لیگ، فقط یک برد کسب کرده است و در سه دیدار، متحمل شکست شده است.

* مس رفسنجان به غیر از بازی مقابل فجر که 1-0 باخت، در تمامی بازی‌هایی که باخته حداقل یک گل زده است.

* مس رفسنجان در تقابل با دیگر تیم خوزستانی یعنی شهرداری ماهشهر، موفق شد در رفسنجان این تیم را با گل حامد محمودی، 1-0 شکست دهد.

* نفت مسجدسلیمان امسال در تقابل با تیم‌های کرمانی، صددرصد پیروز بوده است. آنها مقابل تیم‌های گل گهر (2-0) و مس کرمان (2-1) به برتری رسیدند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkj6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک نفت مسجدسلیمان به مس رفسنجان پیوست
با عقد قراردادی یک ساله؛

پالس‌های منفی برای گلر نفت؛ آماده‌باش به بهزادی!
اختصاصی| پورمحمد 6 بازی 2 گل خورده، 1 بازی 3 گل خورده؛