تاریخ انتشار: 1397/01/15 11:46
خونه به خونه- شهرداری تبریز
کد خبر: 153588

لیگ یک/ رویاهای حاج قاسم و خونه به خونه در حال تحقق/ غیرت تبریزی ها بزرگترین انگیزه شاگردان دین محمدی

هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی امروز با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار می گردد که رقابت ها به اوج خساسیت خود نزدیک شده است
لیگ یک/ رویاهای حاج قاسم و خونه به خونه در حال تحقق/ غیرت تبریزی ها بزرگترین انگیزه شاگردان دین محمدی

درهفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور 9 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار می گردد که می تواند رقابت های این فصل از لیگ دسته اول را به اوج حساسیت خود نزدیک  نماید.

دیدارهای سرنوشت سازی که از این هفته به بعد رنگ و بوی تیم های مدعی صعود را جدی تر می نماید و شاید پرونده برخی از تیم های مدعی صعود در این هفته بسته شود و این شرایط جذابیت بازی های این هفته را خواهد افزود.

 در یکی از مهم ترین بازی های این هفته دیدار تیم های خونه به خونه متحول شده و شهرداری تبریز خواهیم بود، تیم هایی که در نیم فصل دوم روند رو به رشدی داشته و هر یک در جایگاه خود توانسته اند به نتایج قابل قبولی دست یابند.

خونه به خونه با آمدن اسکوچیچ از میانه های جدول خود را جدا کرده و بعنوان یکی از مهم ترین تیم های مدعی صعود تا هفته معرفی شده و با توجه به جایگاه دوم و کسب 54 امتیاز یکی از شانس های مسلم صعود به لیگ برتر می باشد.

این تیم با پیروزی 3 بر 0 در هفته گذشته در برابر تیم بحران زده راه آهن، خود را هم چنان بعنوان مدعی صعود نگه داشته و اگر بتواند در  بازی برابر شاگردان سیروس دین محمدی به پیروزی دست یابد، خود را یک گام دیگر به صعود نزدیک تر خواهد دید.

خونه به خونه در صورت پیروزی بر شهرداری تبریز به امتیاز 57 خواهند رسید و اگر دیگر مدعیان نتوانند نتایج مناسبی در این هفته کسب نمایند، می توان رویاهای حاج قاسم حسن زاده مالک این باشگاه را نزدیک تر از هر زمان دیگری به صعود محقق ساخت.

خونه به خونه آمل- اسکوچیچ- لیگ یک- فرتاک ورزشی

 

شاگردان اسکوچیچ در چهارهفته پایانی این رقابت باید به مصاف تیم های ملوان، شهرداری ماهشهر؛اکسین البرز و برق جدید شیراز بروند دیدارهایی که شاید خیلی سخت نباشد اما ساده هم نخواهد بود و بازی با شهرداری تبریز می تواند برای این تیم بسیار دارای اهمیت باشد و خوش شانسی این تیم هم از آن جایی سرچشمه می گیرد که شهرداری تبریز در میانه های جدول بوده و نه به صعود می اندیشد و نه به سقوط و تنها غیرت تبریزی است که به میدان می آید  و می تواند برای شاگردان اسکوچیچ بسیار خطرناک باشد

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pe9va

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری ماهشهر-فجرسپاسی؛ جنگ جنگ تا پیروزی
اختصاصی/ دو تیم محکوم به پیروزی؛

دو بازی هفته پایانی لیگ دو در گروه ب لغو شد
اختصاصی| مهرداد شفیعی مطرح کرد؛

رقابت های فصل آینده لیگ دو با حضور 33 تیم برگزار می شود
اختصاصی| مسئول برگزاری رقابت های لیگ دو خبر داد؛