تاریخ انتشار: 1396/01/11 20:11
اختصاصی| سرمربی شاهین بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 220167

حمید کللی‌فرد: داور نتیجه بازی با نفت و گاز گچساران را رقم زد/ نتایج ناحق در لیگ دو زیاد است

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از وضعیت داوری در لیگ دو گلایه کرد.
حمید کللی‌فرد: داور نتیجه بازی با نفت و گاز گچساران را رقم زد/ نتایج ناحق در لیگ دو زیاد است

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، حمید کللی فرد سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درخصوص بازی با نفت و گاز گچساران گفت: بازی خوبی بود. ما دقیقه 7 گل خوردیم و موقعیت های خوبی داشتیم که می توانستیم به گل مساوی هم برسیم اما نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم. شاهکار داور در این بازی نتیجه را رقم زد. یک پنالتی صد در صد و اخراج دروازه بان ما که داور اشتباه کرد و در دقیقه 85 نیز بار دیگر پنالتی ما را نگرفت و دروازه بان حریف را اخراج نکرد و بازی با برتری نفت و گاز پایان یافت.

وی با انتقاد شدید از وضعیت داوری در لیگ دو ادامه داد: داوری ها خیلی در لیگ دو بد است نه اینکه عمدی باشد، اما برای میزبان کمی بهتر سوت زده می شود. اینکه بخواهیم با داور صحبت کنیم و مبلغی را در جیب داور بگذاریم، کار اشتباهی است اما برای گچساران چند سال است که این اتفاق می افتد و داوری ها در خانه، به نفع آنهاست. سال قبل هم برای پارس جنوبی بود، امسال برای نفت و گاز گچساران. ما نمی خواهیم گچساران را محکوم کنیم اما چیدمان داوری خیلی مهم است و می تواند کمک کند. ناظر بازی صراحتا اعلام کرد که هم دو پنالتی صد در صد را نگرفت و هم دروازه بان گچساران را اخراج نکرد.هر تیمی می آید آنجا هزینه کرده و اینطوری درست نیست و امیدوارم چیدمان بهتر شود.

وی با پیشنهاد به دپارتمان داوری افزود: خیلی مهم است که داوران لیگ برتری و یا لیگ برتری در لیگ دو شرکت کنند. آنها می خواهند به سطح بالاتری برسند و بیایند بازیهای حساس لیگ دو را قضاوت کنند، چه اشکالی دارد!

کللی فرد درخصوص مدعیان اصلی گروه شاهین گفت: همه ی تیم ها شانس مساوی برای صعود دارند و بازی برگشت به ما کمک می کند تا شرایط تیم ما بهتر شود. رقابت در این گروه نزدیک است و هیچ چیزی مشخص نیست.هرتیمی آمده بالا شایسته بوده و با قضا و غدر نبوده است. هف سمنان دو بازی باخت، اما می آید و به شهرداری تبریز که گلی نخورده، 2 گل می زند و این همان زیبایی فوتبال است و تا روزهای آخر، صعود هیچ تیمی به لیگ یک مسجل نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6ad6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر حرف بزنیم، محروم می شویم

شاهین ثاقبی چگونه به مهره سوخته ملوان تبدیل شد؟
اختصاصی| فقط دو گل برای مهاجم اول فوتبال کشور؛