تاریخ انتشار: 1397/07/12 14:51
کد خبر: 127669

سکان هدایت خونه به خونه را چه کسی بر عهده می‌گیرد؟ / از ویسی خبری نیست!

قاسم حسن زاده به دنبال انتخاب سرمربی برای هدایت خونه به خونه بابل در ادامه فصل می باشد.
سکان هدایت خونه به خونه را چه کسی بر عهده می‌گیرد؟ / از ویسی خبری نیست!

به گزارش فرتاک ورزشی، خونه به خونه بابل در سه فصل اخیر در لیگ یک همیشه در بالای جدول قرار داشته و همچنین عملکرد خوبی در بین تیم های لیگ یکی داشته است. حتی فصل قبل با بد شانسی از صعود به لیگ برتر باز ماندند و تنها به دلیل تفاضل کمتر نسبت به نساجی رقیب دیرینه خود نتوانستند به لیگ برتر صعود کنند. اما این فصل بابلی‌ها شرایط متفاوتی دارند و بیش از هر فصل درحال تجربه بحران و مشکل هستند.

قبل از شروع فصل شنیده می‌شد که خونه به خونه بابل قصد شرکت در لیگ یک را ندارد و این تیم درحال منحل شدن است. اما به هر حال این تیم با هدایت اکبر محمدی پا به مسابقات لیگ یک گذاشت. خونه به خونه در اولین بازی این فصل برابر ملوان حاضر نشد تا نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود ملوان اعلام شود. با گذشت هر بازی حال خونه به خونه بدتر از قبل می‌شد و عملکرد ضعیف این تیم باعث شد با اکبر محمدی قطع همکاری کنند. بعد از اکبر محمدی، مهران برزگر برای مدتی هدایت این تیم بابلی را بر عهده گرفت و او هم نتوانست نتایج مطلوبی را کسب کند. 

اخبار حاکی از این بود قاسم حسن زاده در پی این است که هدایت خونه به خونه را به عبدالله ویسی بسپارد و به همین منظور ویسی به بابل رفت تا با مسئولین این باشگاه به مذاکره بپردازد. اما ظاهرا دو طرف نتوانستند با یک دیگر به توافق برسند تا ویسی بعد از مذاکره با مدیران خونه به خونه بابل را ترک کند. 

اکنون باید منتظر ماند و دید که قاسم حسن زاده چه کسی را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب خواهد‌ کرد. مطمئنا او به دنبال مربیان موفق و نام آشنای فوتبال ایران خواهد رفت.

نویسنده: اسماعیل بابائی دوست


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpl8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسن‌زاده: جمعه مشخص می‌شود در جام حذفی شرکت می‌کنیم یا نه/ بازهم بازیکن می‌گیریم
اختصاصی فرتاک ورزشی|

چرا اکبر محمدی به مصلی‌نژاد بازی داد و باباگلی را نیمکت‌نشین کرد؟
اختصاصی| ضعیف‌ترین بازیکن خونه به خونه مقابل فجر؛