تاریخ انتشار: 1397/07/29 17:51
کد خبر: 125390

بازی در دست فراز، نتیجه در مشت میشو!/ یک امتیازی که به درد خورد!

مس رفسنجان و اکسین البرز در رفسنجان به تساوی رضایت دادند.
بازی در دست فراز، نتیجه در مشت میشو!/ یک امتیازی که به درد خورد!

دوتیم مس رفسنجان و اکسین البرز امروز در چارچوب هفته نهم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که اکسین فقط برای کسب این سه امتیاز به رفسنجان آمده بود چون عملکرد چند هفته اخیر آن ها چنگی به دل نزده بود. سه امتیاز این دیدار نیز برای مس رفسنجان از نان شب هم واجب تر بود.

دیدار این دو تیم از ساعت ۱۵ آغاز شد. شاگردان میشو توانستد در دقیقه ۳۵ با گل علی اکبر حیدرنیا از شاگردان کمالوند پیش افتند. اما این برتری تنها چهار دقیقه دوام داشت تا اینکه اکسین توسط فرید محمدی‌زاده به گل رسید و توانست بازی را به تساوی بکشاند. نیمه این دو تیم دیگر گلی در بر نداشت تا دو تیم به تساوی در این نیمه رضایت دهند.

در نیمه دوم شاهد دو موقعیت خوب گلزنی برای اکسین بودیم که البرزی ها نتوانستند آن را به گل تبدیل کنند. همچنین مس رفسنجان به ضربه پنالتی دست یافت. در دقیقه ۷۹ علی مرزبان پشت این ضربه ایستاد ولی توپ پس از برخورد به تیرک دروازه تبدیل به گل نشد تا بازی با همان نتیجه یک یک به پایان برسد.

با این تساوی اکسین ۱۲ امتیازی شد و مس رفسنجان نیز با هدایت میشو همچنان در خانه شکست ناپذیر باقی ماند و با این تساوی ۶ امتیازی شد.

ترکیب اکسین البرز:

داوودنوش سوفیانی - پوریا صیف پناهی - فرید محمدی زاده - کیوان امرایی - مرتضی اسدی - امین شجاعیان - مصطفی اکرامی - علی زینالی قلعه - مجتبی شیری - محمود شفیعی - یاسر فیضی

ترکیب مس رفسنجان:

نیما علیپور - محسن ورزکار - سید احمد حیات منش - حسین علیپور - علی اکبرحیدری نیا - علی مرزبان - حمید طاهری فرد - اکبرصغیری - مصطفی احمدی - امین مشایخ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rparm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرواز اکسین به حوالی صدر از فرودگاه رفسنجان؟!/میشو و رویای تغییر!

پیش بازی اکسین البرز-مس رفسنجان؛ جدال دو استقلالی در کرج
اختصاصی/ سامره ترمز زردها را در خانه خواهد کشید?؛