تاریخ انتشار: 1397/08/07 22:51
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 124082

یک بازی و 3 گل خورده؛ بد بیاری نائیجی در روز فاجعه‌بار اروند

در هفته دهم لیگ یک کشور تیم اروند خرمشهر در سیرجان میهمان تیم گل گهر سیرجان بود که این بازی با نتیجه 3-0 به سود تیم گل گهر به پایان رسید تا اروند کماکان به نتایج بد خود ادامه دهد.
یک بازی و 3 گل خورده؛ بد بیاری نائیجی در روز فاجعه‌بار اروند

 حسین نائیجی دروازه بان معمولا ذخیره تیم اروند در این بازی فرصتی پیدا کرده بود تا خودش را به اکبر میثاقیان اثبات کن ذتا او را در ترکیب اصلی اروند جای دهد اما انگار شانس با او یار نبود و در روز غیبت میکائیل ایمن تراج، آماری منفی برای این گلر به ثبت رسید.

نائیجی در این بازی سه گل دریافت کرد و از طرفی مدافعین این تیم تقصیر کار بودند که عملکرد بسیار ضعیفی از خود به جای گذاشتند و از طرفی هم به علت اخراج مهاجم آن محمد جواد محمدی بود که در دقیقه 63 بازی اخراج شد و اروند زیر فشار بیشتری قرار گرفت و تعداد حملات حریف را بر روی دروازه حسین نائیجی بیشتر کرد و سبب خوردن 2 گل از دقیقه 85 به بعد شد.

به هر حال باوجود سرماخوردگی ایمن تراج و غیبت او، نائیجی بدبیاری آورد و نتوانست انتظارات را برآورده کند. همانطور که اشاره شد، مدافعین اروند نیز در این شکست تلخ بی‌تقصیر نبودند اما علی‌ای‌حال، با این 3 گل خورده، آمار گل‌های خورده بنفش‌ها رو به خطر رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6ale

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هت تریک وینگو و شاگردانش برابر اروند/ ضعف مدیریت خودش را نشان داد