تاریخ انتشار: 1397/08/14 19:54
کد خبر: 123084

پیش بازی مس رفسنجان - مس کرمان؛ ال‌مسینو فرا رسید

تیم های فوتبال مس رفسنجان و مس کرمان در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا سه شنبه و از ساعت ١٤:٤٥ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان و در دربی ال مسینو و به قضاوت حسین زیاری رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
پیش بازی مس رفسنجان - مس کرمان؛ ال‌مسینو فرا رسید

 دو تیم در حالی در این دیدار حساس به مصاف یکدیگر می روند که رفسنجانی ها در آخرین دیدار خود هفته گذشته در شیراز مقابل فجرسپاسی این شهر به تساوی یک بر یک دست یافتند و کرمانی ها نیز در خانه و در چارچوب رقابتهای جام حذفی مقابل تیم قدرتمند سپاهان اصفهان پس از  تساوی بدون گل در پایان ١٢٠ دقیقه، در ضربات پنالتی نه بر هشت شکست خوردند.

مسی های رفسنجان هم اکنون با نه بازی در رتبه سیزدهم جدول قرار دارند و در آنسوی میدان کرمانی ها نیز با همین تعداد بازی در رتبه سوم جدول قرار دارند. در تمامی دیدارهای این دو تیم در لیگ دسته اول تا کنون چهار پیروزی برای مس کرمان، دو پیروزی برای مس رفسنجان و دو تساوی رقم خورده است.

در سال ٩٣ و در مرحله‌ی پلی‌آف لیگ دسته اول، دو تیم در رفسنجان به تساوی صفر بر صفر رسیدند و در بازی برگشت تیم مس کرمان با یک گل بازی را برنده شد. در سال ٩٤ نیز در بازی رفت تیم مس کرمان در رفسنجان موفق شد دو بر یک مس رفسنجان را شکست دهد و در بازی برگشت این رفسنجانی ها بودند که در کرمان دو بر یک برنده شدند.همچنین در سال ٩٥ نیز مس کرمان بازی رفت را در کرمان با یک گل به سود خود به پایان رساند و بازی برگشت دو تیم نیز در رفسنجان به تساوی بدون گل رسید. در فصل گذشته نیز رفسنجانی ها در خانه خود با تک گل بهرام رشیدفرخی مس کرمان را شکست دادند اما در بازی برگشت در کرمان دو بر یک شکست خوردند، هر چند در تنها دیدار رسمی تو تیم در جام حذفی نیز مسی های رفسنجان پیروز بوده اند.

علی مرزبان و سیداحمد حیات منش از رفسنجانی ها و رضا ستاری، امیرحسین عسکری، سجاد حیدری و حامد محمودی از کرمانی ها سابقه بازی در هر دو تیم را در کارنامه دارند.

میشو کرستیچوویچ و نادر دست نشان برای اولین بار در لباس مربیگری مسی ها روی یکدیگر قرار می گیرند.

در جدول رده بندی نیز تا این لحظه مس کرمان با ١٩ امتیاز در رتبه سوم و مس رفسنجان نیز با ٧ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8vk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته اول لیگ یک (پوستر)
اختصاصی فرتاک ورزشی|