تاریخ انتشار: 1397/08/26 22:01
کد خبر: 121424

حمید گلزاری: در لیگ یک فاصله ای بین تیم ها نیست

هافبک تهاجمی گل گهر سیرجان معتقد است کیفیت تیم ها در لیگ یک بالاست و بین تیم ها فاصله ی زیادی وجود ندارد.
حمید گلزاری: در لیگ یک فاصله ای بین تیم ها نیست

حمید گلزاری در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: به لحاظ روحی و روانی آماده دیدار با شهرداری تبریز هستیم و پس از یک هفته استراحت انگیزه زیادی برای پیروزی و بازگشت به صدر جدول داریم.

گلزاری افزود: شهرداری تبریز تیم خوبی است و نمی توان آنها را دست کم گرفت. همه تیم ها آماده هستند و تفاوت زیادی در تیم ها دیده نمی شود و هر تیمی میتواند خطرناک باشد.

وی در مورد گلزنی هایش برای گل گهر نیز گفت: اوایل فصل به دلیل اینکه یکی دو هفته از تیم دور بودم آمادگی کمتری داشتم و کم کم آماده تر شدم و توانستم هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم. از بچه های تیم بابت حمایت شان تشکر میکنم و امیدوارم بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کنم.

گلزاری در مورد شرایط تیمی گل گهر نیز گفت: تیم هماهنگ و همدل و خوبی داریم. این تیم دو سه سال است که کنار هم کار می کند و از شرایط خوبی برخوردار است. به لیگ برتر فکر میکنیم و تا روز آخر برای هدفمان می جنگیم تا در پایان فصل جشن قهرمانی را با هواداران سیرجانی برگزار کنیم.

هافبک گل گهر در مورد اینکه چه شد که به گل گهر بازگشته است گفت: پیشنهادهایی زیادی داشتم اما  آرامش و شناختی که از گل گهر و تیم داشتم باعث شد به سیرجان برگردم و امیدوارم با حمایت خوب مردم سیرجان و هواداران و مسئولین سیرجان انگیزه تیم چند برابر شود و نهایتا تیم به لیگ برتر صعود کند چرا که استحقاق صعود را داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oleo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طراحی مسیر گل‌های گل گهر با ساق پای آذرباد؛ محسن شریک پیدا کرد
اختصاصی فرتاک ورزشی|

مهاجم گل گهر سیرجان به فولاد خوزستان پیوست
دومین خرید فولاد از لیگ یک آمد؛