تاریخ انتشار: 1395/12/16 23:49
اختصاصی| مهاجم گل گهر مطرح کرد؛
کد خبر: 224757

حمید گلزاری: در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم

مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان پیروزی در دربی کرمان را لذت بخش قلمداد کرد.
حمید گلزاری: در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم

به گزارش فرتاک ورزشی، حمید گلزاری بازیکن خوش تکنیک و تاثیر گذار گل کهر سیرجان کهدر ابتدای فصل از خیبر خرم اباد به این تیم کرمانی پیوسته است در مورد شرایط این تیم برای صعود به لیگ برتر بحث های را اشاره نمود که در ادامه می خوانیم:

* در ابتدا در مورد پیروزی در ثانیه های پایانی مقابل مس فسنجان در دربی کرمان باید اشاره کنم، برد در دقایق اخر لذت خاصی را دارد،این برد حاصل تلاش بازیکنان تیم بود،ما بازی را از همان ابتدا به حریف دیکته کردیم و موقعیت های های زیادی را داشتیم که با بد شانسی به هدر رفت،اما خدا را شکر که در دقایق پایانی مزد زحمات خود را گرفتیم.

* هر بازی شرایط خاص خودش را دارد برای گل گهر فرقی نمی کند که مقابل چه تیمی به میدان می رود و قطعا ما برای برد در هر بازی به میدان می رویم و اصلا کاری به شرایط جدولی تیم مقابل نداریم.

* در مورد بازی هفته اینده نیز با استقلال اهواز  باید بگویم که،دلیل نمی شود که استقلال اهواز در انتهای جدول می باشد پس بازی راحتی را در پیش داریم،قطعا چنین تفکری در تیم مان وجود ندارد چرا که هر بازی برای مان حکم فینال را دارد.

* گل گهر فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد که این را مهم را می توانید از روی گل هایی را که به حریفان زدیم مشاهده کنیم، امیدوارم این روند مثبت تا انتهای لیگ در تیم مان ادامه دار باشد تا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

* در پایان هم یه خسته نباشید و خدا قوت به تمام بازیکنان و کادر فنی گل گهر می گویم و یک تشکر ویژه از مردم خوب سیرجان،این امید را دارم که با صعود به لیگ برتر دل های این عزیزان را شاد کنیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbaqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سیرجانی ها و باز هم گلزنی در دقایق پایانی؛ گل گهر در اوج

لیست 20 نفره گل گهر مقابل مس رفسنجان اعلام شد
اختصاصی| یاران وینگو به خط شدند؛