تاریخ انتشار: 1397/09/10 17:40
کد خبر: 119501

پیش بازی ملوان - شاهین بوشهر؛ پرواز پرنده‌ها در مرداب انزلی/ شکار قو یا شاهین؟!

در ادامه هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال سه تیم اول جدول شاهین، استقلال جنوب تهران و گل گهرسیرجان برای رسیدن به صدر باهم رقابت شدیدی دارند.
پیش بازی ملوان - شاهین بوشهر؛ پرواز پرنده‌ها در مرداب انزلی/ شکار قو یا شاهین؟!

تیم صدرنشین شاهین شهرداری بوشهر در انزلی به مصاف آخرین تیم جدول لیگ؛ ملوان می‌رود. ملوان که فصل را با ۶ امتیاز منفی آغاز کرد اکنون برای بقا در لیگ یک تلاش می‌کند. ملوانان با محمد احمدزاده هنوز پیروز نشده‌اند. شاهین شهرداری بوشهر هم مثل ملوان از نظر مالی وضعیت مناسبی ندارد با این حال این تیم در صدر جدول است و محمود فکری بعد از استعفای شفاهی خود دوباره هدایت تیم را برعهده گرفته است. این مسابقه که در آن قعر و صدر جدول مقابل هم قرار گرفته‌اند هم جذاب است و هم نتیجه‌اش برای تیم‌ها در بالا و پایین جدول مهم است.

شاهین بوشهر هفته قبل موفق در دیداری سراسر هجومی و برتر نسبت به حریف، تیم مس رفسنجان را 3-0 شکست دهد و با صعودی چند پله‌ای، به صدر تکیه بزند. یاران محمود فکری گرچه بی‌سروصدا اما با تلاشی وصف ناشدنی به بالای جدول تکیه زده‌اند و حالا حالاها ولکن صدر نیستند.

در آن سو نیز تیم ملوان درحالی که از آلومینیوم اراک پیش بود، نتوانست مزد برتری‌اش را بگیرد و بازی 2-1 برده را به باخت 3-2 ترجیح داد و دست خالی به انزلی برگشت. قوی سپید انزلی از ضعف در خط دفاعی خود رنج می‌برد و خط حمله آتشین شاهین، قطعا انزلی‌چی‌ها را در بازی این هفته آزار خواهد داد.

ملوان باتوجه به 13 دیداری که در لیگ یک صورت داده، 2 پیروزی، 6 تساوی و 5 شکست کسب کرده و باتوجه به کسر 6 امتیاز از این تیم، با 6 امتیاز در رتبه هفدهم جدول ایستاده است. آنها در این 12 بازی 13 گل زده‌اند (3 گل به دلیل برد 3-0 مقابل خونه به خونه لحاظ شده است) و 15 گل دریافت کرده‌اند. شاهین نیز از 13 بازی 7 پیروزی کسب کرده و 5 تساوی و یک شکست نیز حاصل تلاش آنها بوده و با 26 امتیاز در رتبه اول قرار دارند. آنها در 12 بازی، 20 گل زده‌اند و 7 گل نیز دریافت نموده‌اند.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 14:15 در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد.

نویسنده: حسین پنبه کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36klrj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهین 3 - مس رفسنجان 0؛ پرواز غافلگیرانه به صدر؛ فکری بی‌خبر مدعی شد!

تصاویر/ دیدار ملوان بندرانزلی و مس کرمان
از نگاه دوربین ارسطو عزتیان؛