تاریخ انتشار: 1397/10/10 01:05
کد خبر: 115730

احساسات هواداران آلومینیوم، دستمایه سیاسیون/ حاشیه بلای جان اراکی ها!

آلومینیوم اراک که تا قبل از آخرین بازی نیم فصل اول روزهای نسبتا خوبی را سپری می کرد دچار حوادث عجیب غریبی شده است.
احساسات هواداران آلومینیوم، دستمایه سیاسیون/ حاشیه بلای جان اراکی ها!

لیگ دسته اول فوتبال کشور در این فصل برای اراکی ها متفاوت تر از چند سال گذشته آغاز گردید و شاید بتوان گفت برگ برنده آنها از زمانی آغاز گردید که سعی بر این داشتند که یک کادر مسلط به جریانات لیگ دسته اول و امتحان پس داده را بر روی صندلی این تیم بنشانند.

آلومینیومی ها در این فصل به سراغ محمد ربیعی رفتند، مربی کاربلدی که به گواه کارشناسان، یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال کشور بخصوص در فوتبال لیگ یک می باشد و خوب می داند که چگونه تیم خود را تمرین داده و از آن مهم تر کوچ نماید.

در این مطلب قصد نداریم بخواهیم از نتایج خوب یا بد این تیم سخنی بعمل بیاوریم چرا که جایگاه این تیم در جدول رده بندی خود می تواند گویای همه چیز باشد، ولی آن چه که ما را وادار به نگارش این مطلب نموده است، این می باشد که چرا آن تیم مدعی در نیم فصل اول، به یکباره دچار بحران هایی گردیده است، بحرانی که ریشه آن فوتبالی نمی باشد.

در هفته چهاردهم ربیعی استعفاء میدهد، مجدد برای بازی آخر نیم فصل علی رغم یک هفته در کنار تیم نبودن، به روی نیمکت می نشیند و در نهایت در پایان نیم فصل از این تیم جدا می شود.

مدیرعامل به سرعت در پی جایگزینی چهره ای نام آشنا می باشد و بعد از بررسی گزینه های مختلف در نهایت به گزینه فراز کمالوند میرسد، مربی که در نیم فصل اول در ابتدا با اکسین بازیها را شروع نمود ولی در ادامه بنا بر دلایلی که برای خودش داشت، از این تیم جدا گردید و علی رغم داشتن شرایط لازم برای نشستن روی نیمکت یکی از تیم های لیگ برتر، به پیشنهاد علی دهشمند مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک پاسخ مثبت داد تا کار نیمه تمام خود در لیگ دسته اول را به سرانجام برساند.

اما سوال اینجاست که چرا باید در اراک همواره شاهد حواشی بوجود آمده ای باشیم که خودخواسته بوده، تا مانعی برای تداوم موفقیت ها باشد؟!

چه کسانی از موفقیت این تیم در استان مرکزی نگران هستند که نمی خواهند در این فصل که از هر فصل دیگری برای رسیدن به لیگ برتر و تحقق آرزوهای هواداران پر شمار نزدیک تر می باشند، در صدد ایجاد حاشیه هستند تا باز هم حکایت ناتمام صعود به لیگ برتر برای هواداران دوست داشتنی این تیم تکرار شود؟!

به راستی بازی با احساسات هواداران آلومینیوم،چرا باید دستمایه سیاسیون قرار بگیرد و بلای جان اراکی ها شود؟!

آقای آقازاده که خود یکی از مدیران ورزشدوست بوده و تا حدودی به نگرش او به ورزش و اهمیت به ورزشکاران آشنا می باشم، چرا به این موضوع ورود نمیکند تا این تیم با آرامش بیشتری در این فصل از رقابت ها فعالیت خود را ادامه دهد؟

جان کلام این که خود کرده را تدبیر نیست، هواداران پرشور اراکی، بدانند دلایل عدم نتیجه گیری باشگاه آلومینیوم، قبل از این که ریشه فوتبالی داشته باشد، برگرفته از تفکرات عده ای دارد که دوست ندارند وقتی حضور ندارند، نتیجه ای حاصل گردد!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bppde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دورنمایی روشن برای فوتبال اراک؛ گام های بلند آلومینیوم با ربیعی