تاریخ انتشار: 1397/10/30 15:27
کد خبر: 113181

انتقاد تند باستین از سرپرست سابق شاهین؛ من برای کمک آمده بودم نه جنگ!

مدیرعامل سابق باشگاه شاهین بوشهر به انتقاد از سرپرست سابق این تیم پرداخت.
انتقاد تند باستین از سرپرست سابق شاهین؛ من برای کمک آمده بودم نه جنگ!

حسین باستین در گفتگو با بامداد جنوب گفت: زمانی که آقای ایزدپناه را برکنار کردیم، او از ما شاکی شد و در همان زمان به گفت که « تا یک ماه دیگر بیشتر در باشگاه شاهین نخواهی ماند». به هر حال در ادامه راه، ایشان به کمک برخی از افراد از ما شکایت کردند. در نهایت سازمان بازرسی کل از ما یک سری مستندات خواست که ما جزئیات موردنیاز را به آنها تقدیم کردیم. این مساله تا اواخر شهریور ماه طول کشید و در آن زمان، جلسه هیات مدیره باشگاه برگزار شد تا جانشینی برای من تعیین کنند که در نهایت ما ثابت کردیم که مدیر عاملی باشگاه شاهین یه شغل محسوب نمی‌شود چراکه باشگاه چارک سازمانی مشخصی نداشت. به هر حال از آنجا که این پست وجود خارجی نداشت، سازمان بازرسی دلیل نداشت که من را از این پست بردارد و در نهایت آنها به این نتیجه رسیدند که مدیر عاملی یک شغل به حسال نمی‌آید. ولی دیوان محساب با استناد به اساس نامه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بوشهر، یک جلسه به عنوان جلسه ستاد مشورتی برگزار کرد تا رای نهایی را صادر کند. در نهایت حکم نهایی این بود «از آنجا که باشگاه شاهین شهرداری زیر مجموعه‌ای شهرداری بوشهر محسوب می‌شود، پس مدیر عاملی این باشگاه یک شغل به حساب می‌آید و این موسسه هم مشمول همان قانون ممنوعیت دو شغله بودن است. آنها نامه‌ای به شهرداری بوشهر زدند مبنی بر این‌که «آقای باستین باید یکی از دو شغل خود را انتخاب کند و از شغل دیگر استعفا دهد»

وی افزود: اعضای شورا در موضوع استعفا من نقش به‌سزایی داشتد. در واقع باید بگویم که در این راه، دو نفر از اعضای شورای شهر و و چند نفر از شهرداری از آقای ایزدپناه حمایت کردند و به و کمک کردند تا به هدف برسد. به حال آن زمان با توجه به این‌که من با سازمان بازرسی در ارتباط بودم، متوجه شده بودم که چه کسانی به مستنداتی که مربوط به بنده است را به آن سازمان می‌آورند. باور کنید هر اتفاقی که در باشگاه شاهین و در جلسه‌ها رخ می‌داد، مستندات آن فردای روز جلسه، در سازمان بازرسی بود. واقعا نمی‌دانم در این رابطه چه بگویم. مثل «دیگی که واسه ما نمی‌جوشه، سر سگ توش بجوشه» مصداق همین رفتار این افراد است. شاید دلیل آن جنگ و جدل‌هایی است که در شورا همیشه بوده است و شاید واقعیت این باشد که من اشتباها وارد این موضوع شده باشم. به هر حال تصور نمی‌کردم که روزی چنین اتفاق‌هایی در باشگاه شاهین آن هم برای من رخ دهد. روزی که قرار بود مدیر عامل شاهین شهرداری شوم از آقای دمشقی نظرش را پرسیدم که او موافق بود ولی یک هفته بعد رفتار او 180 درجه تغییر کرد و تاکید که می‌خواهد در سمت مدیر عاملی باشگاه باقی بماند. ما هم دیگر وارد این قضیه شده بودیم و مسوولان اجازه ندادند که راه خود کج کنیم و برگردیم. آنها به گفتند که بیا و به شاهین شهرداری کمک کن. هدف من هم کمک کردن به شاهین شهرداری بود نه جنگیدن با افراد، من که برای جنگیدن به این باشگاه نیامده بودم. به هر حال بار دیگر تاکی می‌کنم که من هیچ مشکلی با این دوستان نداشتم ولی این اتفاقات تلخ رخ داد.

او ادامه داد: همه چیز باشگاه را از ما گرفتند زمانی که آقای ایزپناه از باشگاه شاهین رفت، مینی‌بوس، ماشین سواری (که در اختیار باشگاه بود) و زمین تمرین را از ما گرفتند و موضوع وقتی جالب می‌شود که هیچ‌کس در شهرداری بوشهر نبود که از ما حمایت کند. به هر حال این‌ها اموال شهداری بود نه اموال آقای ایزدپناه. به هر حال در همان بازه زمانی هر چیزی که داشتیم از ما گرفته شد و شرایط عجیبی برای شاهین شهرداری رقم زدند. ما هم از صفر شروع به حرکت کردیم و در نهایت نتوانستیم نتایج کار خود را ببینیم.

وی خاطر نشان کرد: فکری در شاهین می‌ماند من دقیقا نمی‌دانم که چه اتفاقی قرار است برای آقای فکری رخ دهد ولی از نظر من، او در سمت خود استعفا نخواهد داد و به کارش با شاهین شهرداری ادامه خواهد داد. به هر حال او و تیمش در سه بازی گذشته نتایج خوبی کسب نکرده است و به نظر می‌رسد که می‌خواهد در بازی‌های آینده احاده حیثیت کند. باید ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی برای او و شاهین رخ خواهد داد.

وی در پایان گفت: من و آقای فکری شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، شرایطی که تحملش سخت بود. مثلا قرار بود که تا پانزدهم تیرماه، مسوولان شهرداری 1.5 میلیارد تومان به ما بدهند ولی این مبلغ را در مجموع تا اول آذر دریافت کردیم، یعنی حدود 3 ماه دیگر از زمانی که به آن پول نیاز داشتیم. دقیقا یک روز از بازی با ملوان انزلی بود که توانستیم درصدی از قرارداد کادر فنی و بازیکنان را پرداخت کنیم. البته وضعیت مالی شهرداری هم خیلی خوب نبود ولی وضعیت به آن شکل هم نبود که نتوانند به ما کمکی کنند. به هر حال آرزوی سلامتی و موفقیت برای آقای واعضی که به عنوان مدیر عامل جدید شاهین شهرداری انتخاب شده است دارم. به هر حال خوشحالی و پیروزی مجموعه شاهین هم برای ما و هم برای مردم است. ما خواستیم تا آنجا که در توانمان بود در این خدمت کنیم ولی به هر حال این اتفاق رخ نداد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpqjn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حیدر جعفری: از نتیجه بازی رضایتی ندارم/ کمی پول تزریق شده اما بازهم کمبود داریم