تاریخ انتشار: 1395/07/04 17:39
کد خبر: 259427

بگوویچ کهنه کار / گل گهر مدعی و رکورد دار!

رقابت های لیگ یک فوتبال کشور هر روز نسبت به روز قبل جذاب تر می شود که در اینر استا درخشش گل گهر سیرجان و سرمربی این تیم قابل توجه است.
بگوویچ کهنه کار / گل گهر مدعی و رکورد دار!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی،  با گذشت هشت هفته از رقابت‌های لیگ یک تیم گل گهر سیرجان با هدایت وینکو بگوویچ تنها تیم بدون باخت بازی‌ها است. البته پیش از برگزاری بازی های هفته هشتم تیم های مس کرمان و پارس جنوبی جم هم بدون شکست بودند که طلسم شکست ناپذیری این تیم ها هم شکسته شد. همان طور که در جریان قرار گرفتهاید در هفته هشتم مس کرمان در خانه تیم ملوان تن به شکست دو بر یک داد و پارس جنوبی جم در خانه با دو گل مغلوب اکسین البرز شد. 

 

با هفته های سپری شده بهترین خط حمله هم در اختیار تیم وینکو است. 16 گل در 8 بازی معدل 2 گل در هر بازی را برای این تیم به ثبت رساند و این نشان می دهد تیم گل گهر با ارایه بازی های شایسته ای در صدر جدول قرار گرفته است. 

 

بهترین خط دفاعی هم همچنان به تیم پارس جنوبی جم اختصاص دارد. با دو گلی که این تیم در بازی با تیم اکسین البزر دریافت کرد شمار گل های خورده این تیم به 3 گل رسید. معدل گل خورده این تیم در هر بازی کمتر از نیم گل است. هر چند این تیم در فاز تهاجمی اصلا عملکرد قابل قبولی را نداشته و به همراه تیم های فولاد یزد و خیبر خرم آباد کمترین گل زده را داشته است. 8 گل در 4 بازی بدین معنی است که این تیم در هر بازی نیم گل زده است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48oobm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه و حواشی بازی گل گهر 3-1 ملوان + فیلم