تاریخ انتشار: 1397/11/29 23:10
دیداری سخت برای یاران کمالوند؛
کد خبر: 109548

پیش بازی آلومینیوم - نود ارومیه؛ تقابل تجربه و جوانی در اراک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ یک رو در روی نود ارومیه قرار می گیرد.
پیش بازی آلومینیوم - نود ارومیه؛ تقابل تجربه و جوانی در اراک

 دو تیم آلومینیوم اراک و نود ارومیه در چارچوب رقابتهای لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴:۱۵ روز سه شنبه در استادیوم امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان فراز کمالوند در حالی در این دیدار پا به میدان مسابقه قرار می دهند که در آخرین دیدار خود پیش از این مسابقه مقابل گل ریحان البرز به تساوی بدون گل رسیده اند و تیم نود ارومیه هم در هفته بیست و سوم در خانه مقابل مس کرمان به تساوی رضایت داده است.

آلومینیوم تا اینجای فصل با ۸ پیروزی، ۹ تساوی، ۴ شکست و ۳۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و با پیروزی در این دیدار می تواند در صورت عدم پیروزی شاهین شهرداری بوشهر به رتبه چهارم جدول رده بندی نیز صعود کند. در سوی دیگر میدان اما ارومیه ای ها با ۵ پیروزی،۷ تساوی، ۹ شکست و ۲۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند و با پیروزی در این دیدار می توانند جایگاه خود را در رده دهم جدول تثبیت کنند.

این بازی به نحوی تقابل تجربه و جوانی نیز خواهد بود. درحالی‌که روی نیمکت آلومینیوم اراک فراز کمالوند نشسته است و از مربیان باتجربه لیگ محسوب می‌شود، در آن سو اما وحید بیاتلو حضور دارد که جوانترین مربی تاریخ لیگ یک محسوب می‌شود.

دو تیم در دیدار رفت خود در ارومیه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این تیم نود بود که موفق شد با یک گل آلومینیوم اراک را شکست دهد و به نخستین پیروزی فصل خود برسد.

دیدار فردای دو تیم را وحید مالکی با کمک احسان تیموری و بهزاد پناهی سوت خواهد زد و ناظر داوری این دیدار نیز علی اکبر جهانی خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457bdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار آلومینیوم اراک و گل ریحان البرز
از نگاه دوربین مسعود اکبری؛

تصاویر/ دیدار گل ریحان البرز و نود ارومیه
از نگاه دوربین مسعود اکبری؛

پرگل‌ترین برد تاریخ نود ارومیه در لیگ یک؛ این به اون در!
پرده دیگری از برد تاریخی نود ارومیه در دربی آذربایجان؛