تاریخ انتشار: 1397/12/12 09:56
مدعیان صعود و سقوط به هم رسیدند؛
کد خبر: 107985

پیش بازی مس کرمان - اروند؛فرزاد حسین خانی در پی جاودانگی

تیم فوتبال مس کرمان که در بازی رفت برابر کارون اروند خرمشهر در زمین حریف به یک پیروزی بسیار شیرین دست پیدا کرد و با نتیجه 3بر1 این تیم را شکست داد، حالا آماده تکرار این سه امتیاز در کرمان برابر این تیم است.
پیش بازی مس کرمان - اروند؛فرزاد حسین خانی در پی جاودانگی

 تیم کارون اروند نیز از آن دسته تیم های خصوصی لیگ یک این فصل بود که پیش از شروع مسابقات درصدد بود خود را به عنوان یک مدعی نشان دهد، اما در جریان مسابقات مشخص شد که این تیم با مشکلات زیادی دست در پنجه است.

تیم کارون هرچند در سه بازی اخیر خود با هدایت هومن افاضلی اوج گیری خوبی داشته است و با کسب دو پیروزی در خرمشهر برابر بادران و در ماهشهر برابر شهرداری و یک تساوی در زمین خود برابر شهرداری تبریز تا حدودی به وضعیت خود در جدول مسابقات سامان بخشیده است اما این تیم در هفته‌های گذشته بازهم دچار مشکلات مدیریتی شد تا جایی که مدیرعامل این باشگاه استعفا کرد.

با این وجود تیم‌هایی از این دست حربه‌های این چنینی برای کسب نتیجه را امتحان می‌کنند و در حالی که این تیم حتی اعزام خود را به کرمان در هاله‌ای از ابهام قرار داده بود اما با پرواز به این شهر آمد تا بازیکنان مس بدون هیچ ذهنیتی با تمام قوا برابر این تیم قرار بگیرند.

اروند همینک در جدول مسابقات با کسب 22 امتیاز از 22 بازی در رده‌ی چهاردهم جدول قرار دارد که این تیم در بازی‌های قبلی خود 5 پیروزی، 7 تساوی و ده شکست را در کارنامه ثبت کرده است و با 14 گل زده و 25 گل خورده، وضعیت چندان مساعدی در لیگ یک این فصل نداشته است.

این تیم پیش از اعزام به کرمان در یازده مسابقه خارج از خانه به میدان رفته بود که حاصل آن 6 شکست، سه تساوی و دو پیروزی بوده است که با ثبت 9 گل زده و 16 گل خورده همراه بوده است.

کارون بازیکن شاخص در ترکیب خود کم ندارد و می‌توان از این جمع به بازیکنانی مثل حسین نائیجی، محسن بنگر، علی هزامی، محمد اوسانی و احسان پیرهادی اشاره کرد.

تیم‌های مس کرمان و اروند خرمشهر از ساعت 14 و 30 دقیقه روز یکشنبه 12 اسفند ماه در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpdaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست نشان: برد امروز را مدیون هواداران و کادر خودمان هستیم

گزینه اصلی جانشینی علی کریمی مشخص شد
مذاکرات نهایی صورت گرفت؛