تاریخ انتشار: 1397/12/14 00:28
کد خبر: 107779

بیاتلو: هواداران ماهشهری به ما توهین کردند/ کمیته داوران بیشتر نظارت کند

وحید بیاتلو سرمربی تیم نود ارومیه درمورد میزبانی شهرداری ماهشهر در مصاحبه ای اظهار کرد که هواداران شهرداری ماهشهر به تیم نود توهین کردند.
بیاتلو: هواداران ماهشهری به ما توهین کردند/ کمیته داوران بیشتر نظارت کند

وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال نود اورمیه در خصوص دیدار مقابل شهرداری ماهشهر ضمن اشاره به میزبانی این تیم اظهار داشت: در تمام طول بازی بهتر از تیم ماهشهری کار کردیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما متاسفانه تماشاگران شهرداری ماهشهر از دقیقه یک تا آخرین دقیقه مسابقه بدترین توهین‌ها را به تیم ما کردند.

وی در رابطه با داوری مسابقه تصریح کرد: اینکه اشتباه داوری جزئی از فوتبال بوده صحیح می‌باشد، اما چون ما تیم جوان و بی نام و نشانی هستیم از همه طرف مورد کم لطفی قرار می‌گیریم؛ اما باید توجه داشته آیا باشگاهی که شرافت‌مندانه تلاش می‌کند و هدفش معرفی بازیکن‌های جوان به فوتبال کشور است و با تیم‌های بزرگ لیگ یک پایا پای می‌جنگد باید ریشه‌اش خشک شود؟

بیاتلو با تاکید براینکه یک تشخیص   اشتباه از سوی داور می‌تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند خاطر نشان کرد: از کمیته داوران خواهش می‌کنم نظارت و حساسیت بیشتری در هفته‌های پایانی داشته باشد چرا که در بازی مقابل ماهشهری‌ها دو  پنالتی صدرصد ما نادیده گرفته شد و همچنین در بازی مقابل فجر سپاسی یک پنالتی سوخته و یک بازیکن ما به اشتباه اخراج شد که آسیبش را در این بازی دیدیم.

سرمربی جوان تیم نود اورمیه در پایان گفت: ما با تیم بسیار خوبی که داریم تا آخر لیگ می‌جنگیم و مطمئن هستم جایگاهمان بهتر می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwq9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد طلایی پاشازاده / نود در منطقه سقوط
شهرداری ماهشهر 1 - نود ارومیه 0