تاریخ انتشار: 1397/12/17 22:39
یکی برای صعود دیگری برای بقا؛
کد خبر: 107336

پیش بازی خونه به خونه - آلومینیوم؛ تقابل ۶ امتیازی در بابل

از هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفت تیر بابل پذیرای تیم آلومینیوم اراک می باشد.
پیش بازی خونه به خونه - آلومینیوم؛ تقابل ۶ امتیازی در بابل

هر یک از دیدارهای باقیمانده تیم خونه به خونه در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور برای این تیم جنبه ‌ای فینال گونه دارد. اما به جرات می‌توان گفت حساس ترین فینال خونه به خونه در این فصل را باید در همین دیدار فردا مقابل آلومینیوم اراک خلاصه کرد. چرا که برتری در این دیدار هم احتمال افزایش اختلاف امتیاز با تیم قعر جدولی شهرداری ماهشهر را در پی دارد و هم می تواند سبب جهش چندپله ای شیرها در جدول لیگ شود.

شاگردان فراز کمالوند که در هفته گذشته با قرعه استراحت روبرو شده بودند در هشت دیداری که در نیم فصل دوم رقابت ها برگزار کردند به سه پیروزی و پنج تساوی دست یافتند و هر چهار دیدار بیرون از خانه اش را نیز با تساوی پشت سر گذاشت.

این تیم تاکنون در بابل شکستی را تجربه نکرد و هر سه دیدارش مقابل خونه به خونه را با تساوی پشت سر گذاشت. خونه به خونه از زمانی که بازی هایش را در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار می کند نسبت به حریفانش یک سر و گردن بالاتر نشان داده است. چه رقیب قعر جدولی باشد و چه مدعی صعود به لیگ برتر.

گفتنی است، ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر فردا شنبه یک هوای نیمه ابری و بهاری را در بابل خواهیم داشت و با توجه به رایگان اعلام شدن تماشای این دیدار، باید استقبال قابل توجهی را از هواداران متعصب خونه به خونه و علاقمندان به فوتبال شاهد باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llm88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشه بدنبال تثبیت صدرنشینی/ کاسپین بدنبال حفظ منطقه امن
پیش بازی خوشه‌طلایی ساوه - کاسپین قزوین