تاریخ انتشار: 1398/01/11 13:38
فاجعه بارتر از همیشه؛
کد خبر: 105046

افت شهرداری تبریز در نیم فصل دوم؛ آنها نیاز به تغییر دارند؟!

شهرداری تبریز با این وضعیت بسیار بد؛ قطعا یکی از تیم‌های مدعی برای سقوط به لیگ دو محسوب می‌شود.
افت شهرداری تبریز در نیم فصل دوم؛ آنها نیاز به تغییر دارند؟!

باشگاه شهرداری تبریز در این فصل از مسابقات لیگ یک با شرایط سختی رو به رو است. عملکرد ضعیف این تیم در نیم فصل اول و نیم فصل دوم سبب شده تا آنها اکنون به مدعی اصلی سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال کشور تبدیل شوند و تنها نماینده تبریز در لیگ یک، در حال سقوط می‌باشد.

حیدر جعفری سرمربی شهرداری تبریز در نیم فصل اول لیگ یک از 15 بازی تنها 17 امتیاز کسب کرد؛ یعنی 1/13 درصد کسب امتیاز از هر بازی. این سرمربی تبریزی در نیم فصل دوم نیز تاکنون از 11 بازی فقط 7 امتیاز کسب کرده و میانگین 0/63 درصد امتیاز از هر بازی را به نام خود ثبت کرده است.

در مجموع اما آمارها بیشتر علیه کارنامه جعفری می‌باشد. از 26 دیدار لیگ یکی این سرمربی، او فقط 24 امتیاز کسب کرده است. 18 امتیاز این تیم در بازی‌های خانگی بوده و 6 امتیاز نیز در بیرون از خانه به دست آورده است. میانگین امتیاز این تیم در هر بازی نیز 0/90 درصد بوده یعنی به یک حتی نرسیده است.

جدای از 12 باخت و 9 تساوی این تیم در لیگ؛ آنها فقط در 5 بازی موفق شدند رنگ برد را ببینند. قرمزپوشان تبریزی فقط 21 گل را در 26 بازی به ثمر رساندند و 33 گل نیز دریافت کرده‌اند. آنها در رده چهاردهم جدول شانزده تیمی لیگ یک حضور دارند و زنگ خطر سقوط برایشان به صدا در آمده است.

شهرداری تبریز در هفته‌های آینده بازی‌های به مراتب سخت تری دارد. بازی با تیم‌های مدعی گل گهر سیرجان، مس کرمان و گل ریحان البرز و همچنین تیم شهرداری ماهشهر که می‌تواند بازی فینال گونه‌ای باشد و بازی با قشقایی شیراز که به حریفان سخت امتیاز می‌دهد. به هر حال وضعیت تبریزی‌ها برای ماندگاری در لیگ بسیار دشوار است و آنها باید هر چه زودتر به فکر چاره‌ای باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygbve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی کاسپین قزوین-نیرو زمینی تهران

دیدار متوسط ها در کامیاران / تلاش شهرداری برای ماندن
پیش بازی آوالان کامیاران - شهرداری همدان